Hotmail onthoudt wachtwoord niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Onlangs een nieuw wachtwoord gegeven aan WLM. Deze logt automatisch in wanneer ik het activeer. Echter wanneer ik naar Hotmail wil gaan moet ik steeds opnieuw mijn ww invullen. Browsergeschiedenis etc. Cookies etc. heb ik al gewist dus dat helpt niet.

Heb IE9 (Win 7)

Zodra je je browsergeschiedenis wist (dus ook de cookies) zal je altijd opnieuw moeten inloggen.
Als je aanvinkt dat je automatisch wil inloggen, onthoudt je browser dat namelijk met cookies.

Probleem is dat ik dat al 10x heb gedaan. Alles gewist in IE9 alles aangevinkt reboot,,,,,,,,nada weer opnieuw inloggen. Opvallend WLM hoef ik dat niet Hotmail wel..........

Je moet juist niet je browsergeschiendenis wissen. Helpt dat wel, of begrijp ik je nu verkeerd?

Ja daarna niet nee, maar dat helpt niet. De laatste 2 zijn niet aangevinkt in IE9

Dan zou ik het helaas ook niet meer weten.

Er is nog een tip wat ik zou kunnen geven en dat is: probeer het eens met een andere webbrowser (Firefox of chrome ofzo). Dan weet je dat het aan IE ligt.

Hij lijkt het nu te doen, afkloppen........in ieder geval bedankt voor het meedenken RikXP (ps nog geen Win7 ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan