hotmail ontvangen in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Heb inmiddels een nieuwe account aangemaakt en hotmailmappen staan in outlook maar kan de mails niet ontvangen. Krijg een fout van er moet ingeschreven op http://join.com/general/email en getekend worden maar als ik op die site kom weet ik niet wat te doen. Wie weet kan me verder helpen!!!!:o

Alvast bedankt.

Wat deze site met hotmail te maken heeft weet ik niet...niks naar mijn ide!!
Heb je een gratis account bij Hotmail? Zo ja, dan kan je deze niet meer in Outlook gebruiken.Alleen betaalde accounts. Soms wil een hele oude account het ook nog weleens doen.
Maar nogmaals...die melding die jij krijgt is naar mijn idee niet afkomstig van je hotmail.

Wat deze site met hotmail te maken heeft weet ik niet...niks naar mijn ide!!
Heb je een gratis account bij Hotmail? Zo ja, dan kan je deze niet meer in Outlook gebruiken.Alleen betaalde accounts. Soms wil een hele oude account het ook nog weleens doen.
Maar nogmaals...die melding die jij krijgt is naar mijn idee niet afkomstig van je hotmail.

Weet niet of ik een gratis account heb, maar heb wel een gratis versie van hotmail, als dat is wat je bedoeld dan heb ik waarschijnlijk pech. Maar zal je de volledige error geven.

Bij taak Hotmail.com: Postvak In is bezig met synchroniseren van headers, is een fout (0x8000CCCF6) opgetreden: De server heeft als volgt geantwoord: acces to Hotmail via Outlook now requires a subscription. Please sign up at bovengenoemde site.

acces to Hotmail via Outlook now requires a subscription.

Dus moet je betalen...

Kijk alleen uit met dat join.com want zover ik weet is het niet van Microsoft!

Kijk alleen uit met dat join.com want zover ik weet is het niet van Microsoft!

Bedankt voor de waarschuwing! Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig, heb intussen de nieuwe account maar weer verwijderd. Ga maar op de oude manier verder.

Groetjes Reinette:)

Anders neem je een Gmail account...deze werkt wel op Outlook:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan