hotmail opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

adekur

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
als ik naar me hotmail gaat dan is die niet benaderbaar, zowel via messenger als direct via de browser. wie kan mij helpen met het antwoord op deze vraag. groetjes Ade

Geplaatst door rve123
krijg je een foutmelding? zo ja, welke?

Nee, ik krijg helemaal niks te zien. De browser lijkt te blijven hangen. Ik weet niet wat er aan de hand is en kan op geen enkele manier hotmail benaderen. Wel de startpagina maar als ik dan in wil loggen blijft 'ie hangen. Weet jij misschien wat er is?

is het probleem al lang zo of is het pas kort zo?
Als het probleem pas kort zo is, is er iets veranderd aan de instellingen voor internet?

Geplaatst door rve123
is het probleem al lang zo of is het pas kort zo?
Als het probleem pas kort zo is, is er iets veranderd aan de instellingen voor internet?

Nee, helamaal niks gewijzigd. Het probleem betaat al een tijdje en ik weet niet meer wat er toen gebeurd is. Ik ben nu door mijn Oom gewezen op deze site en daarom zit ik hier nu met mijn probleem. Ik zou echt niet weten wat er is. Kan best zijn dat ik er hier ook niet mee uit kom maar dat moet dan maar. De computer is al eens helemaal opnieuw ge-installeerd maar ook daty mocht niet baten. Sorry, ik kan verder niks bedenken.

Gr.
Ade

Ik heb even op internet gezocht en ik kom meer van dit soort problemen tegen. Bij die problemen ging het na een aantal minuten (rond de 5 minuten) weer verder(Die mensen hadden hun browser gewoon geopend laten staan en gewacht). Het probleem was dan weer verholpen voor een bepaalde tijd.
Heb jij al gekeken of het na een paar minuten weer goed gaat? Als je dat nog niet hebt gedaan, probeer het dan is een keer.

EDIT: Komt dit op hetzelfde neer: http://www.zdnet.nl/help.cfm?id=41569&p=2

Laatst bewerkt:
Ik heb dit probleem ook gehad, maar na een overstap van Internet Explode... eh... Explorer naar FireFox (www.mozilla.org) ben ik het kwijt.

Groeten,

René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan