Hotmail outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Beste computerhelpers,

Ik heb internet via Versatel, alleen zijn er twee computers op aangesloten. Nou is het probleem dat we maar een e-mail adres hebben. Ik heb bij hotmail een account aangemaakt. Echter hiermee kan ik niet werken via outlook. Nou heb ik daar laatst iets over gelezen dat je dus geen hotmail account via outlook kan beheren. Weten jullie nog hoe dat zit en kan ik ergens anders een e-mail aanmaken welke ik wel kan gebruiken vanuit Outlook.

Groetjes

Ik heb hier gmail van google in gebruik, die is webbased maar heb hem ook ingesteld dat ik die via outlook kan gebruiken.
Die gebruik ik alleen voor nieuwsbrieven enzo.
Maar is het via versatel niet mogelijk om andere emailadressen aan te maken?
Ik heb hier chello en kan aliassen aanmaken maar ook een nieuw hoofdmailadres voor een andere gebruiker.

Je hoeft echter niet iedere keer naar Hotmail.com te gaan om een mailtje te versturen of te bekijken. Je kunt dat ook in Outlook doen. Je moet daarvoor wel een extra account aanmaken in Outlook voor Hotmail.

Dat gaat zo: kies in het menu Extra | E-mailaccounts. In de Wizard die dan opent, selecteer je 'Een nieuwe e-mailaccount toevoegen'. Klik op Volgende. In de volgende stap moet je selecteren welke server je neemt. Kies hier voor 'HTTP', en klik op Volgende. Bij de derde stap vul je de gegevens in van je Hotmailaccount. Vink 'bewaar het wachtwoord' aan, dan hoef je niet iedere keer je wachtwoord in te vullen als je mail ontvangt of verstuurd. Bij deze stap voer je ook de gegevens in van je HTTP-e-mailprovider. In dit geval is dat Hotmail. Klik tot slot op Volgende en op Voltooid. Vanaf nu ontvang en verstuur je ook je Hotmail met Outlook.

En dat is alleen zo met "oude" accounts. Voor nieuwe accounts gaat dat niet meer op tenzij je een betaalde versie van hotmail neemt

Had laatst wat negatieve dingen gelezen over hotmail, of is dat niet zo ? Weet niet meer wat het precies was. En nee, bij versatel kan dat niet meer.

m@rio zei:
En dat is alleen zo met "oude" accounts. Voor nieuwe accounts gaat dat niet meer op tenzij je een betaalde versie van hotmail neemt

OK, dat wist ik niet.
Bij mij werkt het namelijk feilloos. Maar ik heb m'n hotmail account dan ook al vele jaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan