hotmail password?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blahblah

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
Hallo, ik had me pc geformatteerd en wou me inloggen met msn, ik type me e-mail en password in maar er staat dat het e-mail adress of wachtwoord niet goed is, ik ben er niet zeker van dat het wachtwoord fout is iemand een sugestie wat te doen?

robin :(

Hoi,

Ga naar www.msn.nl en klik op aanmelden. Vul je e-mailadres in en klik op wachtwoord vergeten. Als je een geheime vraag hebt ingevuld kan je die beantwoorden. Probeer dit en denk nog even goed na over je wachtwoord.

Succes.

Nou, ik ben al een tijdje bezig met het achterhalen wat het kan zijn, ik weet mijn geheime vraag niet, en ik heb 9 van de 10 hetzelfde wachtwoord.

Robin

ps ik heb contact op genomen met hotmail.

Is het toevallig ook niet met hoofdletters of juist kleine letters?

Van het contact met hotmail zou ik niet al te veel verwachten.

Me wachtwoord was gewoon lyceum1 maar niet meer :S

Robin

had me pc geformatteerd daarvoor deed ie het gewoon. Win xp pro sp2

Geplaatst door blahblah
Me wachtwoord was gewoon lyceum1 maar niet meer :S

Robin

had me pc geformatteerd daarvoor deed ie het gewoon. Win xp pro sp2

niet egt slim om je wachtwoord hier te zetten, wie weet was het tog nog goed en als nu iemand jou emailadres weet heb je het aan je rekker:p

Geplaatst door skelle

niet egt slim om je wachtwoord hier te zetten, wie weet was het tog nog goed en als nu iemand jou emailadres weet heb je het aan je rekker:p
Dit klopt (waarschijnlijk) niet helemaal omdat hij een melding krijgt dat het wachtwoord fout is. Toch is het niet echt slim.

Niet echt boeiend hoor dat iedereen het weet :)

Robin

probeer maar uit en zie wat het resultaat zal zijn.

Wat bedoel je met probeer maar uit?

Als je bedoeld dat wij mogen proberen om aan te melden kan het niet omdat we je e-mailadres niet hebben.

vreemd ik doe me geheime vraag wat miss zou werken krijg ik account tijdelijk niet beschikbaar :S

Laatst bewerkt:
Ik kom er ook niet in maar ben nu bij de vraag: De naam van mijn favoriete huisdier. Wat is het antwoord hierop?

Verder wil ik weten of je dit e-mailadres ook in je helpmij profiel hebt staan. Als dit zo is wil ik even een werkend e-mailadres hebben. Dan kan ik (als jij het antwoord op de vraag weet) het wachtwoord tijdelijk veranderen. Dan stuur ik dat wachtwoord en kan jij hem daarna weer veranderen.

Slim om je e-mailadres weer weg te halen:thumb:

Ik heb hem even in een kladblok bestand gezet, maar anderen zien hem niet meer.:thumb:

Ok me geheime wachtwoord is ******** :S

Robin

ps ik gebruik me e-mail ook hier op helpmij

Laatst bewerkt:
Ik heb het gezien. Je mag het weer weghalen.

Ik heb het ingevuld maar dan krijg ik te zien dat het te vaak is gebruikt dus dat het niet kan:(

Ik ga nu even verder proberen en denken.

Ok bedankt, ik blijf wel ff steeds kijken op forum en probeer het ook steeds opnieuw voor me geheime vraag :thumb:

Ik krijg de hele tijd de melding dat te vaak het wachtwoord is opgevraagt. Ik denk dat dit morgen niet meer zo is. Tot die tijd kun(nen) jij (en ik) weinig doen. Je kan het wel proberen, maar ik denk dat je de hele tijd die melding zal krijgen:(

Ok alvast bedankt voor de moeite, ik zal het morge nog eens proberen morge ochtend ff proberen, ik ben de rest van de week waarschijnlijk niet op de pc.

Robin

Ik heb het vandaag wel geprobeerd had ff tijd maar nog steeds zelfde melding. En kom er nog steeds niet achter wat het kan zijn. (Me password)

Robin

Ik wil je vragen om het vandaag en morgen niet meer te proberen. Dit wil ik omdat we nu alleen maar de melding krijgen dat de account tijdelijk niet beschikbaar is. Deze tijdelijke onbeschikbaarheid is er omdat we te vaak hebben geprobeert in te loggen.

Vandaag en morgen NIET proberen a.u.b..
Dan zal ik er morgenavond en anders dinsdagochtend naar kijken. Je mag ondertussen natuurlijk wel nadenken wat het wachtwoord is, maar NIET proberen.

Robin,

Vraag even aan je vrienden en bekenden met wie je op msn praat of je de afgelopen dagen on-line bent geweest. Dan bedoel ik dus de dagen dat jij zelf niet in je hotmail kon komen...
Klinkt raar maar het gebeurd bij MSN ( en ik spreek uit ervaring) dat een adres gehackt wordt. Erg vervelend want je komt er zelf niet in en iemand anders kan zich voor jou uitgeven, wat hele nare dingen tot gevolg kan hebben.
Mocht het zo zijn dan open je een nieuwe account en geef deze door aan al je contacten mèt daarbij een duidelijke waarschuwing om jouw vorige (gehackte) adres te verwijderen, ook uit hun msn lijst....

suc6!

Geplaatst door anja8888
Robin,

Vraag even aan je vrienden en bekenden met wie je op msn praat of je de afgelopen dagen on-line bent geweest. Dan bedoel ik dus de dagen dat jij zelf niet in je hotmail kon komen...
Klinkt raar maar het gebeurd bij MSN ( en ik spreek uit ervaring) dat een adres gehackt wordt. Erg vervelend want je komt er zelf niet in en iemand anders kan zich voor jou uitgeven, wat hele nare dingen tot gevolg kan hebben.
Mocht het zo zijn dan open je een nieuwe account en geef deze door aan al je contacten mèt daarbij een duidelijke waarschuwing om jouw vorige (gehackte) adres te verwijderen, ook uit hun msn lijst....

suc6!

Nou, ik ben niet echt bang dat ik gehackt ben, ik ben zo stom geweest me password te veranderen in iets wat ik nooit als password gebruik. Ik heb me zelf toegevoegd in een andere msn, om te zien of ik online kom maar nog niks gezien ik laat het wel ff een tijdje met rust. Dan proberen we later wel opnieuw rve :)

Nog bedankt voor de tip anja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan