Hotmail probleem (wel inloggen, verder niets)

Status
Niet open voor verdere reacties.

karton

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2011
Hallo,

sorry als dit onderwerp hier niet goed staat.

Mijn probleem:
Ik heb een hotmail account, al jaren. Nu is het zo dat ik nog steeds in kan loggen, dan bij het beginscherm kom en daar houdt het op. Ik kan geen nieuwe mail maken, geen (nieuwe) berichten in Postvak in openen, niet naar mijn mappen (zowel mijn eigen mappen als de bestaande mappen zoals 'ongewenst' of 'verwijderd'). Ik kan dus eigenlijk helemaal niets.

Nu heb ik al naar antwoorden gezocht op deze website en van alles geprobeerd (browsegeschiedenis, cookies e.d. verwijderd, beveiligingsinstellingen nagekeken, .hotmail.com etc. aan mijn vertrouwde websites toegevoegd en ga zo maar door). Het is ook niet dat het aan mijn browser ligt, hotmail doet het niet in zowel chrome, internet explorer en firefox niet.

Nog een extra toevoeging: Dit probleem doet zich afwisselend voor. De ene dag heb ik geen probleem, een dag later of soms zelfs een uur later kan ik weer niks. Dit duurt nu al een aantal maanden. Nu kan ik al een week niets en ik word er echt niet goed van. Hotmail heb ik nodig voor school, werk, privé en zelfs het aanklikken van de link om me aan te melden voor deze website was een hele uitdaging.

En oja, op andere computers (bijvoorbeeld van vriend, vriendin, openbare computers) heb ik nergens last van.

Wie helpt mij? :(

Groetjes

Heb ook ooit last gehad van zoiets, bij mij was een ad-blocker de boos doener.

Het moge duidelijk zijn dat het probleem aan je computer gerelateerd is.
Nou kun je natuurlijk proberen met goede antispyware de boel op te schonen.
Vaak is het echter zo, dat er op de e.o.a. manier resten achterblijven.
Je schrijft dat je er al maanden last van hebt, dus wat let je om eens een frisse schone installatie te doen na een backup van je bestanden.
Dat is een verademing.

Als je geen zin hebt in een nieuwe installatie kan je misschien een andere browser proberen. Dat verhelpt vaak ook al aardig wat. Ik raad je de nieuwe installatie wel aan, daar wordt ie vaak heel wat sneller van.

Het is misschien ook mogelijk om hem op fabrieksinstellingen terug te zetten. Dat spaart aardig wat moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan