Hotmail probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

evertVB

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
570
Beste mensen,

Als ik mij aanmeld op mijn hotmail account, om mijn mail te lezen, dan lukt dat.
En bij het aanklikken van mails om deze te lezen, krijg ik de foutmelding:

Kan op dit moment geen verbinding maken met Windows Live Hotmail. Probeer het later opnieuw.

Ik ben zeer benieuwd
-of anderen dit probleem hebben
-en wat de oplossing is

(Gelukkig dat ik al behoorlijk lang geleden een ander email adres gebruik bij een betaalde provider....:eek::thumb: maar er staat toch nog enige historie van mij in die hotmail.)
 
Geen problemen hier.
Ik kan al mijn mail op Hotmail lezen.
 
Bij mij werk hij wel goed. Probeer je cookies & tempery internet files even te legen
 
Bij mij werk hij wel goed. Probeer je cookies & tempery internet files even te legen
Heb ik geprobeerd en helpt niet.
Op de support site van Windows Live Hotmail zie ik dat ik bepaald niet de enige ben. Heb support gevraagd en zie wel wat ervan komt.
 
Oke, dan zal het binnenkort wel opgelost zijn :)

Anders moet je even je hotmail in oulook of ander email programma configureren. Kan je ze mischien wel lezen. You can give it a try.
 
Een beheerder aldaar stelde voor dat ik mijn internet explorer zou upgraden.
Tot op dat moment gebruikte ik 6.0.
Ik heb naar IE8 geupgraded en hotmail werkt weer.

Wat ik deze hele gang van zaken moet vinden is een tweede.
Wat is er mis met IE6.0 en waarom moet mijn email daardoor worden beinvloed??:confused:
 
Waarom hotmail niet werkte weet ik niet. Maar op je vraag wat er mis is met Internet Explorer 6: dat programma is inmiddels 8 jaar oud. Dat is in computertermen nog van voor de IJstijd. Internet Explorer 6 kan gewoon 'n hele hoop dingen niet die andere browsers wel kunnen. Verder wijkt het enorm af van allerlei standaarden, wat ook enorme problemen oplevert.
Het kost echt kapitalen en heel veel moeite om dit oude programma dingen te laten doen, die andere browsers heel simpel kunnen doen. Daarom zullen steeds meer sites niet meer toegankelijk zijn voor Internet Explorer 6: het is gewoon te duur om de site daarvoor te onderhouden en er zijn zat goede alternatieven. Binnenkort ondersteunt ook bijvoorbeeld Youtube het niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan