Hotmail problemen!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patty1

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2005
Ik heb sinds vannochtend problemen met Hotmail en wilde dat hier ook even voorleggen..
Ik heb Hotmail erover gemaild, maar die zijn niet zo snel met antwoorden...:confused:
Het probleem:

Ik was ingelogd in mijn Hotmail account, en zat vrolijk een emailtje te beantwoorden.
Bij het verzenden van deze email ging het mis.
Ik kreeg een schermpje in beeld dat volgens Hotmail "HIP- Validatie heet (cijfers en letters in een rare vorm, die je dan in balkje eronder moet intikken.

Daarna kreeg ik weer mijn normale inlogn schermpje (account en wachtwoord).., maar direkt daarna wederom het HIP gedoe!

Ik ben hier nu de gehele dag al mee in de weer, maar blijf in dit (nu toch zeer irritante) cirkeltje zitten en kom dus mijn hotmail niet meer in:evil:

Heeft iemand hier een idee wat hier aan de hand is?????? en wat ik kan doen om het te verhelpen?

Deze pc heeft Windows XP 2002, IE 6.0 en Zone-Alarm (tijdelijk versie)...
Op advies van Hotmail heb ik al in Zone-Alarm het vinkje voor "Remove private header information" verwijderd..

HELP??:confused:

Kijk even naar de cookieinstellingen.
Bij Zone Alarm zit iets met cookie's en bij je browser.

EDIT:
Maak je toevallig ook gebruik van MSN?

Laatst bewerkt:
Ja ik heb ook MSN, en daar kan ik wel gewoon inloggen!!

Het is de pc van mijn zus, aangezien ik zelf geen Internet heb...

Nu heeft ze sinds een half uurtje ook het probleem dat haar Internetverbinding er steeds uit ligt.. en dan moet ze opnieuw inloggen bij Alcatel Speedtouch Connection... (adsl van planet)
Zucht.....

Dat met de internetverbindig weet ik niet.

Meld aan bij MSN en ga naar extra->opties->beveiliging. Haal daar het vinkje weg bij "altijd om wachtwoord vragen...". Als deze all weg is kan dit niet.

En hoe zit het met de cookie's?

Daar staat al gèèn vinkje, ik gebruik MSN ook amper!!!
Ik vind het gewoon erg vreemd, omdat dit alles gebeurde terwijl ik al lang was ingelogd en een antwoord mail wilde versturen!! AAAARRRGGHHH Hotmail:evil:

Hoe het met de Cookie's zit? Uhm goede vraag... waar kan ik naar kijken? zonder dat het mijn zus haar pc in de war schopt...:confused:

Vraag eerst even aan je zus of zij dit probleem ook heeft.

Als zij dit probleem niet heeft hoef je niet naar de cookies te kijken.

Mijn zus had wel ook problemen met zelf inloggen op Hotmail...., en heeft nu alleen het probleem dat haar ADSL verbinding steeds word verbroken.....

Hotmail heeft het probleem verholpen, gelukkig maar!!:)
Het probleem van het opnieuw inloggen voor haar internetverbinding van mijn zus is er nog steeds, maar daar is ze momenteel zelf voor in de weer...
Ook dat is hopleijk snel verholpen, want het is super irritant...:evil:

Toch bedankt voor de adviezen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan