Hotmail reageerd traaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Berichten
3.458
Sinds kort valt me op dat, waneer ik mail check bij Hotmail via IE 6 (sp2) ik heel lang moet wachten voordat ik kan klikken op b.v. de Inbox. de pagina is er wel, maar ik kan nergens op klikken. pas na 2 of 3 minuten lukt me dat. Ik zie ook geen zandlopertje ofzo. Dit herhaalt zich vervolgens bij elke nieuwe pagina die daarna opent, weer een paarminuten moeten wachten. Is dit een instelling in IE, ligt het aan Hotmail of ligt het aan SP2 van XP pro?
Gr. Erik.
 
Hier hetzelfde probleem en is blijkbaar niet op te lossen, maar wel te omzeilen. Als je Hotmail opstart via MSN gaat het snel en goed, als je direct naar hotmail gaat moet je een paar minuten wachten tot alles weer werkt.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=189723 , even doorscrollen naar post van TGXNL.

(ik gebruik nu e-prompter om te kijken of er mail is, scheelt een hoop irritatie)
 
Of hotmail in outlook als e-mail account zetten.
Dan word het vanzelf binnen gehaald.
 
Bedankt voor de snelle reactieen de tips, toch vreemd dat dit zomaar ontstaan is. Zal dus voortaan via MSN inloggen :) Gr. Erik.
 
Kwam trouwens tot de ontdekkink dat op een NT machine (op m'n werk) het probleem zich niet voordoet. Toch maar even een mailje richting hotmail/microsoft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan