Hotmail versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ge gelooft het of niet , ik heb een hotmail adres , en hij zegt dat ik aangemeld ben, hoe kom ik nu in mijn postvak in om een e-mail te vertsuren via hotmail, ik klik hotmail aan maar krijg geen postvak in om een e-mail te versturen, wie helt mij op weg

Boven online staat geen e-mail klik daar op en je komt in postvak in.

Krijg je een witte gereed melde pagina?
Doe dan je temporary internet files, Temp en Cookies verwijderen daar kun je Clean Up voor gebruiken.

vroeger ging ik msn.be , dan naar hotmail, en mijn msn en zo kon ik een e-mail versturen rechtstreeks via hotmail, maar blijkbaar vind ik niet meer postvak in voor een bericht aan te maken en te verzenden

Geplaatst door giljom
ik klik hotmail aan maar krijg geen postvak in om een e-mail te versturen, wie helt mij op weg
Je moet op het tabblad POST klikken.

Dennis.

Geplaatst door giljom
dat vind ik juist niet meer
Meld je dan eerst af, en dan opnieuw aanmelden(inloggen). Je ziet dan op een gegeven moment het tabblad POST, klik dan daarop. Verder wijst de weg vanzelf.

Dennis.

het kan ook anders, klik op
DEZE link en je gaat naar de msn site, daar druk je in de balk bovenin op hotmail en je zou je dan mogen aanmelden met jouw hotmail adres en jouw wachwoord, dan wordt je doorgelsuist naar het hotmail postvak van jouw, daar heb je dan weer alle functies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan