hotmail verzendt niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BERT V

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Mijn vrouw en ik hebben beiden een hotmailaccount. Werkte altijd probleemloos; tot enige dagen geleden mijn vrouw ontdekte dat haar verzonden berichten niet meer aankwamen bij de geadresseerde. Wel krijgt zij de melding: "bericht verzonden" Zij krijgt later ook geen melding dat haar bericht niet afgeleverd kon worden. Als ik een bericht aan haar verzend komt hij wel direct bij haar binnen, maar andersom een berichtje van haar aan mij is spoorloos ondanks de melding"bericht verzonden aan ..........". De instellingen van beide accounts zijn volgens mij hetzelfde. Waar zou de fout kunnen zitten? Alvast bedankt voor een reactie.

Bert

Staat ze ook niet in een lijst als ongewenste mail?
Mischien is ze wel op een "black list" gezet.
Het komt wel eens voor bij mensen die veel funnies versturen naar meerdere mensen, Als er 3 zijn die haar blokkeren als ongewenst in zo'n antispyware programma dan word het email adres binnnen korte tijd door de gehele wereld als ongewenst gezien en komt dan terecht in de map spy ware of ongewenst en soms zelfs bij de server al verwijderd.

Word de mail verstuurd vanuit een mail programma of gewoon online vanuit hotmail ?

.

is opgelost

Dank voor je reactie whisper TT; onder "opties" en in de lijst van ongewenste afzenders vond ik vreemd genoeg het E-mailadres van mijn vrouw. Hoe die daar komt is mij een raadsel! Nog vreemder is dat gelijktijdig bij het adres waaraan mijn vrouw haar bericht stuurde dat ook geblokkeerd stond als ongewenst! Alsof zij met haar E-mail een blokkering meestuurde voor de ontvanger.Afijn, beiden zijn verwijderd en alles werkt weer als vanouds. :thumb:

Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan