Hotmail via outlook verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolkejan

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Berichten
168
Hallo,

Ik heb op mijn stageadres via outlook connector mijn hotmail account ingesteld. Hij haalt de mails wel binnen maar verzenden lukt niet via mijn hotmail.

Alvast bedankt

Groet Lolke
 
Er staat in mijn bericht dat het via de outlook connector is geïnstalleerd :)
 
Misschien vind je een uitweg hier over zoiets bij Microsoft forum ??

KLIK -->> http://answers.microsoft.com/nl-nl/...apart-te/160c7e3f-7979-4e0b-abbd-6c0646d02e83

Hoezo wachtwoord ??? heb jij daar ooit een netwerk wachtwoord ingesteld ?? :(

Of KLIK hier -->> http://www.pc-helpforum.be/f184/netwerkwachtwoord-blijven-opgeven-outlook-telenetmail-66827/
==========
Je kan ook en ev. volgende proberen :

1)- Configuratie Scherm / Programma en onderdelen / Microsoft Office

2)- KLIK met rechte muis-kant op Microsoft Office en kies voor wijzigen ( ! )
Microsoft Office venster opent en kies voor Her-stellen ....
Mocht dat niets helpen dan of firewall jouw outlook verstoord oof een ander programma dat je in laatste tijd geinstaleerd hebt ...
 
Laatst bewerkt:
Hele verhalen... maar je kunt Hotmail gewoon als POP3 instellen in Outlook... heb je geen plugin voor nodig of zo...
Mijn instellingen die werken:
SMTP-server: smtp.*.nl op de * die van jouw provider bijv telfort of xs4all
SMTP-verbinding:Normaal (geen versleuteling)
SMTP-poort: 25
Inkomende mail: protocol POP v3
Inkomende mail server: pop3.live.com
Verbinding met inkomende mailserver: Veilig naar specifieke poort (TLS)
Inkomende mail:poort 995

inlognaam is je mailadres...
wachtwoord ... hoor je zelf te weten...

Als je je mail OOK nog on line wilt lezen......dan moet je bij de opties ergens een vinkje zetten: kopie van berichten op de server laten staan,,,,,
 
Laatst bewerkt:
Hij verstuurt nu wel maar de berichten blijven nog steeds in Postvak Uit staan. Heb de outlook connector gebruikt omdat handmatig instellen niet werkt. Ik weet ook niet welke smtp ik moet gebruiken aangezien ik op een bedrijfsnetwerk zit.
 
Aangezien TS blijkbaar zelf software kan installeren op z'n pc en men daar niet moeilijk over doet is het te verwachten dat een eventuele firewall ook niet al te strak staat afgesteld. Maar blijft natuurlijk gokken vanachter ons beeldscherm.
 
Ik heb local admin rechten op mijn werk maar aan de smtp blokkade kan ik niks doen... gelukkig heb ik een externe verbinding onder handbereik...
 
Versturen lukt wel, bijvoorbeeld als ik een test mailtje stuur met mijn hotmail komt hij gewoon binnen, ook in outlook. Ze komen echter niet in het postvak verzonden items, ze blijven in postvak uit staan. Dus ben bang dat ze elke keer als het mailprogramma mail ophaalt, de mails in postvak uit ook weer verzonden worden.
 
Versturen lukt wel, bijvoorbeeld als ik een test mailtje stuur met mijn hotmail komt hij gewoon binnen, ook in outlook. Ze komen echter niet in het postvak verzonden items, ze blijven in postvak uit staan. Dus ben bang dat ze elke keer als het mailprogramma mail ophaalt, de mails in postvak uit ook weer verzonden worden.
Jouw vraag was........................

Ik heb op mijn stageadres via outlook connector mijn hotmail account ingesteld. Hij haalt de mails wel binnen maar verzenden lukt niet via mijn hotmail.

Kan het nu even niet meer volgen..... is het verzenden nu wel of niet een probleem....:eek:
 
Na aanpassingen die geopperd zijn wil versturen nu wel maar blojven ze in postvak uit staa
 
Maar komt de mail aan bij de ander? Heb je dat wel echt getest?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan