hotmail wachtwoord veranderd:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

bittert

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2003
hallo,
ik wou me net op msn aanmelden en toen gaf hij aan verkeerd wachtwoord. ik gebruik altijd automatisch aanmelden dus ook altijd hetzelfde wachtwoord. ook kon ik niet meer mijn mail lezen daardoor.
het antwoord op de geheime vraag weet ik wel maar hij blijft maar zeggen dat het niet goed is.
is er een andre manier dat ik weer in mijn mailbox kan komen??????
help aub dit is zeer vervelend zo!

Ai!, ik heb zo'n gevoel dat jij gehackt bent, je kan wat rondzoeken op internet hoe je account terug te hacken, onder andere kazaa heeft daar veel progjes voor maar daar mag ik je verder niks over vertellen gezien de huisregels van helpmij, ik weet zelf nog wel wat methodes maar die mag ik je denk ik ook niet geven van helpmij:confused:

hmmm jmmr k heb al rondgezocht maar heb alleen maar van die dingen gevonden die niet werken en die gewoon verzonnen zijn enzo en k ben geen hacker anders ha k m al weer terug gehad dnek k. heel veel forums gevonden wat allemaal uitloopt op nix,
heb je niet wa tips waar ik moet zoeken?

ik had eerst een hoop goede bestanden op mijn computer staan met veel info daarover, maar de computer is geformateerd, ik zal even zoeken......

Is je geheime vraag al veranderd... in dat geval is het echt een cracker. (en dus niet een hacker)

[P.S.]Wil je misschien het adres geven? Kan ik er misschien wat aan doen[/P.S.]

Laatst bewerkt:
Ik heb (denk ik) wat goede methodes gevonden om een hotmail-wachtwoord terug te krijgen, maar dit weet ik pas zeker na ongeveer 50 uur, dus ALS het lukt heb je je wachtwoord in ongeveer 100 uur (aangezien ik het nu met mijn e-mail probeer en het pas durf te doen met die van jouw als het met die van mij gelukt is aangezien er wat risico's aan verbonden zijn omdat de methodes die ik gebruik ook nep kunnen zijn en dat mensen zomaar jouw wachtwoord kunnen krijgen), in dit geval dus MIJN wachtwoord.

Die dingen van stuur naar bijvoorbeeld admin@hotmail.com met het adres van degene die je wilt hacken en je eigen wachtwoord en binnen zoveel tijd krijg je het wachtwoord terug. Die dingen zijn allemaal BULL****.

jah idd megabit dat probeer ik niet eens da weet k wel
maar heb maitje naar hotmail gestuurd met daarin wanneer k voor t laatst online was aanta mensen uit mn contactpersoenen lijst, mn vorige wachtwoorden.

dus hoop dat ik daar mailtje op terug krijg op ander mailadres. dat kreeg k na aantal keer geprobeerd te hebben als dat niet lukt zal k wl me mail zeggen en mogen jullie proberen;)
hoop dat t zo gaat lukken
zag t pas later
bedankt al vast

Ik weet 99.999% zeker dat ze dat niet doen. Maar je kunt het proberen.

Geplaatst door topmas38
Is je geheime vraag al veranderd... in dat geval is het echt een cracker. (en dus niet een hacker)

[P.S.]Wil je misschien het adres geven? Kan ik er misschien wat aan doen[/P.S.]

[edit]Sry, zie nu dat je het in je eerste post al ingezet hebt :o [/edit]

Laatst bewerkt:
jah had ik er al ingezet mn geheime vraag dat antwoodrt doet ut niet meer maar hoelang duurt het als k je nu mn email geef dan?? want miss heb k m morgen trug

Waarmee ben je dan nu bezig? :rolleyes:

Als je nu je e-mail geeft dan kijk ik wat ik ermee kan doen...
Dat is in een half-uurtje wel klaar... ik doe een (mag ik dat zeggen mod?)

heb hier nog geen mod gezien me email is:
thom_bitter@hotmail.com
kijk maar wat je voor me kan doen hoop dat k m snel weer trug heb, er was strax iemand online met mijn msn!! die rare dingen zij tegen anderen enzo dus wil m wel graag snel weer trug!!!
bedankt alvast he

Ik gok op een keylogger die je wachtwoord heeft gekaapt... :confused:

Ik zal een kijken wat ik kan doen

ok hoop dat t lukt:)
maar had een w8woord die niet te rden was gewoon aantal letters en cijfers door elkaar dus gokken heeft geen zin!

ik heb net van aantal mensen al te horen gekregen dat mensen uit mijn msnlijst uitgescholden worden enzo dus hoop echt dat iemand (snel) een oplossing weet of voor mij hem terug kan krijgen:confused:
bedankt almaal iig

Ik heb die cracker van jouw om 15:28 teruggehacked...

Was je toen online? (of beter gezegd, had je je account al terug)

Het is nu wachten of die cracker een firewall heeft :confused:

nee was niet online en heb mn wachtwoord nog niet terug maar kan je dan bij mijn wachtwoord? heb al progje wat wachtwoorden zoekt maar op mijn comp stond mijn oude wachtwoord ook niet bij, maar hoop dat je wat voor me kan regelen maar was ie dan online net?

Hij is NU online en zegt dat hij geen cracker is...

Wil je trouwens eerst even bewijzen dat dat je e-mail is, zometeen zit ik iemand anders e-mail te kraken...

[edit]Het duurt nog 1 dagje, voordat ik het wachtwoord heb, stay tuned :D [/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan