hotmail wel ontvangen niet verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja 32

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2006
:confused: hallo iedereen,
ik heb van gisteren een hotmail account aangemaakt
ik had al msn 7.5 maar nu een hotmail account aangemaakt!
het probleem is, ik kan versturen naar "hotmail adressen" maar ik kan niet versturen naar telenet ofzo" adressen ontvangen kan ik wel van iedereen

mijn instellingen zijn juist want ik kan met outlook express van zelfs versturen en ontvangen

hopelijk kan iemand mij helpen:confused:
groetjes anja32

Laatst bewerkt door een moderator:
maar ik kan [ SIZE="5"]"[ SIZE="4"][ SIZE="6"][ SIZE="7"]niet versturen naar telenet ofzo" adressen[/SIZE][/SIZE][/SIZE[/SIZE]]ontvangen kan ik wel van iedereen
Alle mogelijkheden aan "size" uit het topic verwijderd.:shocked:

In Hotmail (tegenwoordig ook wel Windows Live Mail) zul je eerst contactpersonen moeten invoeren. Dus op zijn minst naam en emailadres, voor je emails kunt verzenden.

Outlook Express zal gebruik maken van de gegevens van je provider, waarbij je ook je Internetaansluiting huurt.

NB: MSN heeft inmiddels versie 8 en heet voortaan Windows Live Messenger.

re hotmail

alvast bedankt voor uwe reactie
ja al mijn contaktpersonen zijn er en ik heb windows live
ik kan ontvangen van iedereen maar zelf niet sturen

ik kan alleen verzenden naar hotmail adressen,niet naar telenet adressen

en kan alles ontvangen ook

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Als je op Windows Live Mail inlogt via Internet Explorer en niet via Outlook Express, kijk dan in het beginscherm rechtsboven, onder de gekleurde balk met je naam en emailadres. Er staat daar een klein vierkantje met een paar kleuren en daarnaast "Opties". Klik daarop en in het uitgeklapte schermpje staat onderaan "Meer opties". Klik daar ook op en ga daarna alle gegevens na over het beheer van je emailaccount. Levert dat niets op, ga dan terug naar het beginscherm van Windows Live Mail, maar klik deze keer op het blauwe rondje met een wit vraagteken. Je belandt nu in de Help-sectie van WLM. Zet een juiste zoekterm in het zoekvenster, om te beginnen "verzenden".

hotmail re

hallo ik denk dat er en misverstand is,ik gebruik windows live messenger en hotmail
wat jij aanrade vind ik niet( of ik begrijp het niet) ik meld mij niet aan via outlook expres, gewoon msn aanmelden via het icoontje msn in de taakbalk

Als je rechtsklikt op dat MSN-icoon kun je kiezen voor Postvak-IN en in het hoofdvenster van MSN kun je op het envelopje klikken (zie bijgaand plaatje). Maar in beide gevallen ga je naar Windows Live Mail (Hotmail). Ook hiervan een plaatje hierbij..

Bijlagen

• WLM.jpg
    WLM.jpg
    76,4 KB · Weergaven: 74
  • MSNMail.jpg
    MSNMail.jpg
    44,4 KB · Weergaven: 72
re

sorry maar wat jij zegt stat nergen op mijne windows live messenger
ik heb zo juist windows live beta genomen en daar zag ik wel die foto's staan
maar ben terug naar hotmail gegaan,
kan aan mij liegen maar echt, ik zie die optie niet staan
zie bijlage en bij postvak in is er helemaal niets te zien
maar ik weet wat je bedoeld met die optie heb het gezien bij live beta

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Bijlagen

• live messenger.jpg
    live messenger.jpg
    15,7 KB · Weergaven: 75
Okay, laten we even weer bij het begin beginnen. :) Als jij een email gaat typen, in welk scherm van welk programma doe je dat dan?

hallo
ik stuur u een foto mee van het scherm windows live messenger , met postvak in daar probeer ik met te versturen naar telenet adressen,maar dat lukt niet,naar mijn eigen mail adres ook niet
maar ik kan wel versturen via hotmail(postvak in ) naar hotmail adressen,dus ook naar mijn eigen hotmail adres!
p.s maar die optie heb ik niet gevonden in windows live messenger 8.0
in windows live beta mail heb ik die wel zien staan,maar er terug afgegooid want dat hielp ook niet

outlook expres heb ik geen problemen mee!

alvast bedankt voor uw hulp:D
groetjes anja 32

hier zie de vergeten foto

Bijlagen

• hotmail1.jpg
    hotmail1.jpg
    18,4 KB · Weergaven: 80
Okay, dat is duidelijk. Ik heb Live Messenger en Live Mail (en geen Hotmail meer dus). Wat ik bedoelde met Opties, staat bovenin Live Mail en niet in Live Messenger.
Maar goed, volgens mij is het zo, dat Messenger wél de contacten overneemt die je in Hotmail hebt ingevuld, maar Hotmail moet je wel zelf met al je email-contacten vullen.
Volgens mij is dan je probleem opgelost. Dus Hotmail zélf openen en daar je emailadressen van je contacten invullen. Probeer het anders eerst uit: verstuur in en met Hotmail een email aan "xyz @ telenet.nl".

mijn contactpersonen stonden er al in ik heb dat handmatig gedaan mat "nieuwe contactpersoon toe te voegen
ik ga je een plaatje mee sturen want als ik het zo doe weet ik niet wat ik daar moet op invullen!
of is dat de oorzaak dat het niet lukt? ik zou denken van niet ik heb juist een email gestuurd naar xyz@telenet.be
ik weet niet of dat aan gekomen is ik twijfel want ik heb het al met verschillende pers uit getest en het komt nooit niet aan!!!
alleen de hotmail adressen wel
groetjes,:)

mailtje is niet aangekomen,mail delivre

ik heb wel msn live messenger waar ik mee kn chatten maar ik kan ok chatten met hotmail,kan dat er iets met te maken hebbn,is misschien stom van mij maar je weet maar nooit
als dat zo is weet ik niet hoe ik die live messenger moet verwijderen voor die hotmail niet te verliezen vermits dat dat ook live messenger is:confused:

[Moderator-Edit] 3 berichten samengevoegd.
Wil je iets wijzigen aan je post? Klik dan op "Aanpassen".
Wil je reageren op iemands antwoord? Klik dan op "Reageer op vraag".
De knop "Quote" heeft een andere functie. [/Edit]

Bijlagen

• importeren.jpg
    importeren.jpg
    29,2 KB · Weergaven: 75
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan