Hotmail werkt niet goed, storing? Of,....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bir

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2011
Berichten
7
Een tijdje terug had ik wat leuks gezien op Marktplaats en ik had gereageerd.
Na mijn reactie kreeg ik vrijwel meteen de bevestigingsmail van Marktplaats dat ik op de advertentie gereageerd had.
Maar ik kreeg geen antwoord van de adverteerder zelf, nou ja, dat kan gebeuren.

Toen ben ik op een ander gaan reageren en weer precies hetzelfde verhaal als hierboven.

Inmiddels al op ongeveer 12 advertenties gereageerd en nog steeds niks gehoord.
Alles is zo gegaan als bovenstaand is beschreven.


Vandaag heb ik met iemand getest waar het nu aan kon liggen.
Daar zijn we niet uitgekomen maar we weten wel dat diegene de mail ( dus de reactie op de advertentie die op marktplaats staat) nooit heeft gekregen.
En dat terwijl ikzelf de bevestigingmail van marktplaats wel heb gekregen.
Zo is het waarschijnlijk dus bij allemaal gegaan.

Ik krijg dus wel de bevestigingsmail van marktplaats, maar de adverteerder krijgt mijn mail niet.

Alle instellingen staan verder goed.

Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand een oplossing?
 
Kan het met onderstaande update te maken hebben?
Ik kan deze update ook niet verwijderen.

Update for Windows 7 (KB2488113)

Installatiedatum: ‎16-‎5-‎2011 23:06

Installatiestatus: voltooid

Type update: optioneel

This is a reliability update. This update resolves some performance and reliability issues in Windows. By applying this update, you can achieve better performance and responsiveness in various scenarios. For more information please see the Knowledge Base article. After you install this item, you may have to restart your computer.

Meer informatie:
http://support.microsoft.com/kb/2488113

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com/
 
Ik heb exact hetzelfde probleem, ik heb op meerdere advertenties geboden op marktplaats maar er komt geen enkel bericht over bij de adverteerders. Ik krijg wel telkens een kopie van het verzonden bericht.

Ik heb al een systeemherstel gedaan maar dat heeft ook niets geholpen dus aan die update ligt het denk ik niet..
 
Wat vervelend.
Ik hoop dat ik snel iets van marktplaats hoor.
Als ik zelf een oplossing heb, dan hoor je dat van mij, dan zet ik het hier neer.



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je al meer over dit probleem? Ik heb er nog steeds last van.
Mijn mailtjes via marktplaats komen nog steeds niet over :confused:
 
Ik hebd e oplossing al, tenminste wat bij mij wel werkt.

Ik had gister al geprobeerd om te antwoorden, maar kon het webadres niet meer vinden.

Ik heb een andere webbrowser gebruikt.
Eerst gebruikte ik IE en nu Opera of Mozilla.
Daar doet hij het wel.

Laat even weten of dat voor jou ook werkt.
 
Ik gebruik normaal gesproken Chrome of IE.
Nu heb ik Mozilla en Opera gedownload en geprobeerd maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem (je hoeft de andere browsers toch niet te verwijderen?). Ik heb het getest op een advertentie die een kennis er op had gezet en hij ontvangt de mail wederom niet. Ik krijg wel weer een kopie van mijn reactie in mijn eigen postvak. Komen al jou mails wel gewoon aan bij de adverteerders?
 
Ja, sinds ik de andere browser gebruik wel.
Ik heb daarbij ook systeemherstel gedaan, maar dat was nog voordat ik een andere browser probeerde.
Ik heb IE ook nog gewoon op de pc staan, die gebruik ik ook gewoon, alleen niet meer als ik op MP ben.
Dit heeft voor meerdere mensen gewerkt, dus ik snap niet waarom het bij jou niet werkt.

MP open je in Opera of in Mozilla.
Van daar uit reageer je op een verkoper en dan komt je mail gewoon binnen en dan gaat het wel goed.
Tenminste bij mij wel.
 
Ik heb het geprobeerd. In het begin werkte het met Opera, maar al vrij snel had ik weer hetzelfde. Dan komen de mailtjes weer niet over..
 
Ik heb precies hetzelfde.
Ik heb alle browsers geprobeerd en elke keer werkt het maar eventjes.
Weet zelf ook niet meer wat ik nog kan doen.
 
Beste Gebruikers,

Ga even naar de volgende link:

http://www.watismijnip.nl/


Kopieer je ip adres en ga vervolgens naar deze link:

http://mob.net/~ted/tools/rbl.php3

Klik op Query verzenden

Waarschijnlijk heeft iedereen met dit probleem hetvolgende op BLOCKED staan:

dnsbl.sorbs.net : BLOCKED


Ik heb na 12 dagen geklooi, misschien eindelijk de oplossing.

Als je dit hebt gedaan, post dan hier even je reactie of dat ook zo is, zodat ik verder onderzoek kan doen en het probleem misschien kan verhelpen!

Mvg,

Kevin
 
Hoi allen, ook ik heb dit probleem sinds een week of 1,5 ! Het bericht van Kevin hielp mij niet hiervoor. Na zoekwerk op google heb ik naast IE en GC Mozilla geinstalleerd en nu komen mails wél aan. Eng en ongebruikelijk natuurlijk dat je op Marktplaats niet blind kan vertrouwen ! Ik heb wel contact gehad van morgen met Marktplaats en ze erkende dat er meerdere klachten binnen zijn gekomen. De bug is duidelijk te vinden bij Markplaats zelf. Ze hebben mijn bericht doorgezonden aan de Technische Dienst. Ik hoop dat ze uit deze toverij komen en het op kunnen lossen snel. Als je betaald voor adverteren verwacht je kwaliteit en als je mails niet aankomen, wat ik bij een verschillende adverteerders/klanten had, dan behoeft het geen uitleg dat dit net zo erg is als dat de loketten van de Mac Drive ongewenst zijn dichtgemetseld natuurlijk.
 
AANVULLEND BERICHT
Mozilla heeft maar héél even geholpen. Ik adverteer onder diverse account en de mail komt NERGENS AAN Marktplaats dankt mij voor de reactie maar kunnen niet garanderen dat het wordt opgelost op korte termijn.
Ik acht dit een ernstig kwalijke zaak, want het handelsverkeer is nu getroffen door een infarct en ligt gewoon "dood" Ik adviseer iedereen marktplaats te benaderen met deze klacht, want dit is een RAMP voor alle klanten !!!
 
N.a.v. mijn bevindingen en het lezen van dit forum heb ik verschillende relatie's gevraagd of ze ook problemen hadden. En ja, volmondig ! De meeste waren nog niet op de hoogte van de storing, maar het blijkt al een dag of 10 een nationale ramp te wezen. Bieden via mail gaat 100% feilloos, maar een adverteerder mailen, dat kun je wel vergeten, met alle gevolgen van dien. Sorrie voor dit 3e bericht, maar wilde jullie extra duidelijkheid geven over de mailverkeerinfarct jegens Marktplaats.
 
N.a.v. mijn bevindingen en het lezen van dit forum heb ik verschillende relatie's gevraagd of ze ook problemen hadden. En ja, volmondig ! De meeste waren nog niet op de hoogte van de storing, maar het blijkt al een dag of 10 een nationale ramp te wezen. Bieden via mail gaat 100% feilloos, maar een adverteerder mailen, dat kun je wel vergeten, met alle gevolgen van dien. Sorrie voor dit 3e bericht, maar wilde jullie extra duidelijkheid geven over de mailverkeerinfarct jegens Marktplaats.

Jofelnootje, lees mijn bericht nog eens en plaats een reactie of je ook geblokkeerd bent op een bepaalde dsnbl.
 
Kevin, heb je met belangstelling gelezen en alles bekeken en er is géén dsnbl. geblokt. En soms doet de mail het wel en soms niet. Gisteren schakelde ik even over op browser Mozilla maar dat is ook alweer afgelopen, ging éven goed !

:evil::evil::evil:
 
Hier werkt het ook nog steeds niet.
Ik wacht ook op antwoord van de Technische dienst van MP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan