hotmail wordt niet geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

eea

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Berichten
7
L.S.

Als ik inlog bij Hotmail, krijg ik wel mijn overzicht te zien, maar vervolgens komt er een tabblad met de melding dat http://mail.live.com/ (met nog het een en ander erachteraan) niet kan worden geopend en dat de bewerking is afgebroken. Als ik dat weg klik (want een andere mogelijkheid is er niet) wordt hotmail afgesloten.
Als ik dan hardnekkig toch blijf proberen door een aantal malen achter elkaar opnieuw de aansluiting aan te klikken, lukt het soms opeens toch wel.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast dank!
 
Misschien popup-blockers in werking of andere anti-reclame maatregelen? Schakel die eens tijdelijk uit, en kijk of het dan beter gaat.

Tijs.
 
Geweldig, wat een snelle reactie!

Ik heb de popupblokkering uitgezet en dacht even dat het hiermee verholpen was, maar helaas liep ik vervolgens weer vast.
Heb je misschien nog een suggestie?

Overigens heb ik de afgelopen tijd niets veranderd in de instellingen, ook niets aan blokkering van de (hinderlijke) reklame. Ik zou trouwens wel willen weten hoe ik die kan omzeilen.

dank tot zover!
elies
 
Je zou (als test) eens kunnen kijken of je met FireFox wél bij Hotmail terecht kan.

Mij lukt dat tenminste prima. Werkt het bij jou ook, dan is er iets 'mis' met je Internet Explorer (of de instellingen daarin).

Tijs.
 
Probeer ook eens te kijken naar je cookies. Als je deze blokkeert kan je ook niet in hotmail. Je kan ze zowel in het algemeen geblokkeerd hebben, als specifiek voor hotmail, beiden even checken ;)
 
ik heb de cookies blokkade verwijderd (voor zover ik weet), en de pop-ups toegestaan, de oude cookies en ook de tijdelijke internetfiles verwijderd.

het probleem blijft!
 
ik heb inmiddels het volgende ontdekt:

als ik het tabblad met die foutmelding sluit, krijg ik het scherm met de mededeling " webpagina kan niet worden weergegeven". Als ik dan opnieuw hotmail open (via http) dan krijg ik direct toegang tot mijn hotmailaccount zonder nog het wachtwoord etc in te typen.
(ik weet niet of dit steeds zo is, maar nu al een aantal keren gaat dat zo)

als ik na de mededeling "webpagina kan niet worden weergegeven" de toets "vernieuwen "aanklik, krijg ik steeds dat tabblad met die foutmelding, maar soms niet (alsof hij er dan even tussendoor schiet)

het opstarten van hotmail duurt ook lang. Het lijkt wel of er twee (of meer?) paden naar hotmail zijn en de pc daarin verdwaald raakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan