hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Hoe ik kan mijn hotmail deactief zetten, gewoon sluiten voor BV 30 dagen.

Ja zo kan het, maar dan kan je hem daarna wel weer activeren

Wat heeft hotmail met upgraden te maken? Ik verplaats de vraag wel, zoek volgende keer zelf een passende sectie.

??

waar is het antwoord op mijn vraag, u verteld zo kan het maar hoe ????

Je kunt hotmail niet deactiveren, gewoon niet gebruiken is de enige oplossing.

Let wel op dat na 30 dagen je account verwijdert wordt door Hotmail als het niet gebruikt is. Of was het nu 60 dagen?

Geplaatst door Tiborv
Je kunt hotmail niet deactiveren, gewoon niet gebruiken is de enige oplossing.
toch wel, zie maar..........

Door deze account te sluiten markeer je je account als inactief. Opgeslagen e-mail en adressen worden definitief verwijderd en inkomende e-mail wordt geweigerd. Je .NET Passport-account werkt echter nog wel en je e-mailnaam blijft gereserveerd.

Als je je account opnieuw wilt activeren, ga je naar http://www.hotmail.com en typ je je aanmeldingsnaam en wachtwoord. Je kunt dan opnieuw e-mail verzenden en ontvangen met MSN Hotmail.

Als je account inactief is gedurende een periode van 90 dagen, wordt deze definitief verwijderd. Deze vertraging is noodzakelijk om te voorkomen dat gebruikers frauderen met namen en adressen. Aangezien maar een beperkt aantal namen beschikbaar is, kunnen we bovendien andere gebruikers in staat stellen om zich aan te melden voor en gebruik te maken van je huidige e-mailnaam als je account definitief is verwijderd.

Geplaatst door de jean
Door deze account te sluiten markeer je je account als inactief. Opgeslagen e-mail en adressen worden definitief verwijderd en inkomende e-mail wordt geweigerd. Je .NET Passport-account werkt echter nog wel en je e-mailnaam blijft gereserveerd.
.

En heb jij een link gevonden waar je een account kunt sluiten? Ik heb er, en ik niet alleen, echt naar gezocht en nooit een pagina kunnen vinden.

Geplaatst door Tiborv

En heb jij een link gevonden waar je een account kunt sluiten? Ik heb er, en ik niet alleen, echt naar gezocht en nooit een pagina kunnen vinden.
in de helpsectie in hotmail, zoeken naar account afsluiten en dan krijg je dit..........

:o

Dit heb nog nooit eerder gevonden, wel de tekst die eronder staat:
Je kunt je Hotmail-account ook sluiten door deze gewoon niet meer te gebruiken. Als je je 30 dagen lang niet aanmeldt (of als je je de eerste 10 dagen na het maken van je account niet aanmeldt), wordt je account inactief. Op dat moment worden alle berichten in je account verwijderd en wordt inkomende e-mail geweigerd. Je .NET Passport-account blijft echter actief en je e-mailnaam bij Hotmail blijft gereserveerd. Als je account nog 90 dagen inactief blijft, wordt de account voorgoed verwijderd en vervalt de reservering van je e-mailnaam.

In order to cancel your MSN subscription service, please visit Microsoft Billing at: https://billing.microsoft.com. If necessary, sign in again.

ff een j-peg gemaakt

Bijlagen

• hotmail, account afsluiten.gif
    hotmail, account afsluiten.gif
    45,1 KB · Weergaven: 95
hulp gezocht

hoe kan ik mijn hotmail adres reactiveren als dat gekraakt is en al je gegevens zijn verandert inclusief je geheime vraag ?:shocked:

Topic is gestart in 2003, op slot dus. Bovendien graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers en de oorspronkelijke vragensteller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan