ericvanbelgie
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 apr 2002
Hoe ik kan mijn hotmail deactief zetten, gewoon sluiten voor BV 30 dagen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch wel, zie maar..........Geplaatst door Tiborv
Je kunt hotmail niet deactiveren, gewoon niet gebruiken is de enige oplossing.
Geplaatst door de jean
Door deze account te sluiten markeer je je account als inactief. Opgeslagen e-mail en adressen worden definitief verwijderd en inkomende e-mail wordt geweigerd. Je .NET Passport-account werkt echter nog wel en je e-mailnaam blijft gereserveerd.
.
in de helpsectie in hotmail, zoeken naar account afsluiten en dan krijg je dit..........Geplaatst door Tiborv
En heb jij een link gevonden waar je een account kunt sluiten? Ik heb er, en ik niet alleen, echt naar gezocht en nooit een pagina kunnen vinden.
Je kunt je Hotmail-account ook sluiten door deze gewoon niet meer te gebruiken. Als je je 30 dagen lang niet aanmeldt (of als je je de eerste 10 dagen na het maken van je account niet aanmeldt), wordt je account inactief. Op dat moment worden alle berichten in je account verwijderd en wordt inkomende e-mail geweigerd. Je .NET Passport-account blijft echter actief en je e-mailnaam bij Hotmail blijft gereserveerd. Als je account nog 90 dagen inactief blijft, wordt de account voorgoed verwijderd en vervalt de reservering van je e-mailnaam.
In order to cancel your MSN subscription service, please visit Microsoft Billing at: https://billing.microsoft.com. If necessary, sign in again.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.