Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjonnie

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Berichten
173
Elke keer als ik inlog bij hotmail dan loopt de site ca. 1 minuut lang vast en kan ik niks meer doen. Na 1 minuut doet de site het gewoon weer totdat ik bijvoorbeeld naar mijn junk mail ga. Dan loopt hij weer een minuut vast.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen? Dit is namelijk vreselijk irritant.
 
Wat voor een internetverbing heb je? Het kan nl ook zo zijn dat het komt omdat je een langzame verbinding hebt.
 
Ik heb kabelinternet, dus daar kan het niet aan liggen

Btw, ik heb win XP, miss. heeft het daar wat mee te maken....
 
wel door komen.

Ik denk dat het door kabel komt omdat als re te veel mensen op zitten internet traag wordt:cool:
 
Nee, dat kan haast niet. Het is echt alleen bij de hotmail pagina. Voor de rest loopt internet perfect. Elke andere site die ik dan opstart loopt wel goed.
 
Ik merk de laatste dagen ook dat hotmail traag reageert. Ligt dus volgens mij niet aan jouw of mijn verbinding, want ik heb adsl tiscali
 
het moet iets zijn op mijn computer. Waarom: Ik heb 4 computers aan dezelfde internetverbinding hangen. Met alle 3 van de 4 kan ik gewoon zonder problemen hotmail op. Dat loopt gewoon erg goed. Alleen op mijn computer doet ie raar en blijft hangen/loopt de site vast voor zo`n 60 sec.
 
virusscanner is actief en adaware een paar dagen gelden nog gedraaid.
 
Het kan natuurlijk aan Micro$oft liggen. Bij een MSN Community op de chat valt zijn er avonden geweest dat de verbinding soms wel 10! keer weg viel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan