Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cisco18

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Berichten
283
Gisteravond had ik mijn woonplaats in hotmail proberen te wijzegen. Toen ik daarna opnieuw wou aanmelden kreeg ik ene melding of mijn ouders accoord gaan en daarna vervolgens kreeg ik een melding om het het visa of mastercard naam in te vullen.
Heeft iemand dat ook ooit gehad ?
 
Toevallig per ongeluk gekozen voor de betaalde versie van Hotmail?
 
Deze vragen krijg je als je een lagere leeftijd dan 13 jaar hebt opgegeven, is een soort ouderlijk toezicht van hotmail.
Met het creditcard nummer wordt opzich niks gedaan, er wordt alleen maar gechekt of tie bestaat zodat ze er van uitgaan dat je ouders toestaan dat je een hotmail account gebruikt :confused:
Proberen of je hem nog kan wijzigen naar een hogere leeftijd
 
Geplaatst door Paintje
Deze vragen krijg je als je een lagere leeftijd dan 13 jaar hebt opgegeven, is een soort ouderlijk toezicht van hotmail.
Met het creditcard nummer wordt opzich niks gedaan, er wordt alleen maar gechekt of tie bestaat zodat ze er van uitgaan dat je ouders toestaan dat je een hotmail account gebruikt :confused:
Proberen of je hem nog kan wijzigen naar een hogere leeftijd

Ja dat zou best kunnen , ik had bij mijn leefijd zomaar wat in gevuld. Nee ik kreeg steeds die melding als ik me aanmeld. Iemand met een oplossing ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan