hotmail???

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Als ik nou me mail wil bekijken krijg ik vaak dit te zien.
Weet iemand wat dit percies betekend dus waarom ik dit soms krijg als ik wil inloggen op hotmail:o


gr sjoerd
 

Bijlagen

  • hotmail.webp
    hotmail.webp
    20 KB · Weergaven: 52
Het kan zijn dat spammers dmv automatische inlogcodes gebruik maken van hotmail om spam te versturen.
Door dit in te bouwen kan hotmail vaststellen dat er een persoon achter de pc zit en niet een automatisch programma.

Groet
 
Dat is dan waarschijnlijk ook de reden waarom mijn mailprogramma de mails soms niet kan ophalen :(
 
Ik krijg dit alleen als ik veel mail in me hotmail heb , dan moet ik maar ff met dit probleem leven:D


gr sjoerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan