Hotmailaccount verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter vpw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Ik heb 2 hotmailaccounts. Vanaf de ene wordt regelmatig spam verzonden. Dit hotmailaccount gebruik ik niet meer. Daarom wil ik hem verwijderen. Hoe doe ik dat?

Gewoon niet meer inloggen hotmail accounts verlopen vanzelf na zoveel maanden en worden dan verwjiderd als ik het goed heb

Gewoon niet meer inloggen hotmail accounts verlopen vanzelf na zoveel maanden en worden dan verwjiderd als ik het goed heb

Ja precies '.... als je het goed hebt'.
Dat account wordt niet verwijderd op het moment dat er mailverkeer plaatsvindt ook al doe je dat niet zelf !!

Dus - TS - je hebt gelijk dat je het account wilt verwijderen en Ronaldino heeft 'als ik het goed heb' de klok horen luiden, maar dat is dan wel en hele ouwe ...... :p

Ja precies '.... als je het goed hebt'.
Dus - TS - je hebt gelijk dat je het account wilt verwijderen en Ronaldino heeft 'als ik het goed heb' de klok horen luiden, maar dat is dan wel en hele ouwe ...... :p

Dat zeg ik toch ook 'als ik het goed heb'
Want jaren geleden was dat namelijk wel het geval als je niet meer inlogde.
Maar je reactie is wel erg heftig moet ik zeggen. :P

Hoi,

Nou ja, het is gewoon een 'simpel' verhaal:
Het opheffen van de account gaat via de link die ik gaf en daarmee is het gebeurd.
Dus laten bestaan en er niks meer mee doen is daarmee geen optie.
We leven - helaas - in andere tijden, waarin misbruik van webmail-accounts (en die van hotmail zelfs niet in de laatste plaats) veelvuldig voor komt.
Dus als je die account niet meer gebruikt .... opheffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan