hotmailmail geeft niet weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

onbekendnl

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
7
Hotmailpagina geeft niet weer!

Hoi hoi,


Ik heb een vraagje!
Ik heb problemen om op het hotmail pagina te komen.


Als ik op de site wil komen.. krijg ik alleen maar een wit scherm en dat was het.. verder komt ie niet actie..
moet ik iets instellen zodat het weer weergeven word... ik snap het allemaal niet meer.


Graag hoop ik je voldoende geinformeerd te hebben over mijn probleem.


Mvg.

OnbekendNL
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alle cookies verwijderen maar tevergeefs krijg ik nog steeds hetzelfde resultaat...



erg vreemd..


bedankt voor jullie.. hulp...



iemand anders nog een oplossing!??
 
Probeer eens bij extra>> internetopties, tabblad beveiliging je beveiligingsniveau eens op "zeer laag" te zetten. Probeer dan terug de site te openen. Het is niet de bedoeling dat dit zo blijft staan, maar het zou kunnen zijn dat daar 1 vinkje alles tegenhoudt. Dan wordt het uitzoeken het welke.

James:)
 
Kan je daar bij websites... niet http://www.hotmail.com ingeven?

PS: Probeer een beetje te zoeken welke optie tegenwerkte bij beveiliging, eigenlijk moet dat hoger staan als "zeer laag". Ik zou je eerst even aanraden dat terug op normaal te zetten en dan een voor een dingen toe te laten. Probeer eerst alles terug op normaal te zetten, en dan onderaan bij "actief uitvoeren van scripts" een bolletje voor "toestaan" te zetten. Lukt het nu ook nog? Zoniet ga je moeten zoeken welke optie het nu juist is.

James:)
 
het is al geluktt!!



keigaaf joh!

hee bedankt voor al je hulp


wel handig zeg zo'n site...


thxxxxx


OnbekendNL
 
Das erg graag gedaan, maar probeer dat beveiligingsniveau toch terug hoger te krijgen. "Zeer laag" is eigenlijk... ja... zeer laag he;) .

Zet em op normaal en zet actief uitvoeren van scripts aan. Dan zou het ook moeten werken.

James:)

PS: duw ook even rechtsonder op "vraag is opgelost", dan staat daar een groen vinkje achter in de lijst.
 
Geplaatst door onbekendnl
het is al geluktt!!



keigaaf joh!

hee bedankt voor al je hulp


wel handig zeg zo'n site...


thxxxxx


OnbekendNL

Wat was het probleem nou?

Het beveiligingsniveau ZEER LAAG is echt TE LAAG om je veilig over het net te kunnen begeven!

Als het probleem zich weer voordoet kan je trouwens ook nog een bepaald tooltje draaien :).

EDIT: WAAAT? Als je IE 6.0 hebt (XP SP II) dan KAN je geen eens lager dan NORMAAL voor de zone INTERNET !!

Update jij je PC wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan