Hotsms

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Ik krijg al een tijdje mail van Hotsms.com

Het is geen spam, maar er is ooit iemand zo leuk geweest om mijn e-mailadres in te vullen. Ik ben die mail ondertussen een beetje zat dus ik wil een mail sturen. Maar nergens een mailadres te vinden.

Op de site staat zelfs het volgende:
Je kunt HotSMS niet gebruiken om te e-mailen.
Vul dus geen ...@hotsms.com emailadres in, want dat bestaat niet...er is dus ook geen inbox te vinden op deze site.

Dit lijkt mij een beetje onzin, maar er is dus geen mailadres te vinden.

Weten jullie misschien een e-mail-adres van hun??

Alvast bedankt:thumb:

Ondertussen heb ik bij "Veelgestelde Vragen" een formuliertje gevonden.

Even een lief:rolleyes::rolleyes: berichtje neergezet en opgestuurd. Als ik vanavond om 6 uur nog niks heb gaater ook een lief:rolleyes::rolleyes: mailtje naar één van de adressen die via Google te vinden is.

Bedankt voor het meedenken/meezoeken:thumb:

Ik heb net nog een tweede mailtje gestuurd.

Zodra ik iets hoor, zet ik het hier neer:)

Er gaat zo een derde mailtje die kant op.

Het is ondertussen een aantal dagen later en ik heb gewoon niks gehoord. Zelfs MSN Nederland reageert nog sneller;)

Jullie zullen het niet geloven, maar ik heb een reactie.

In de e-mail stond dat er aan de persoon die mijn e-mailadres heeft ingevuld is gevraagt het e-mailadres te wijzigen.

Vraag me niet hoe ze dat hebben gedaan, maar e-mail is niet mogelijk. Via SMS wel, maar dat zal wel weer tegen de regels zijn.

Ik wacht wel af. Het mailtje bewaar ik even en indien nodig gaat er nog iets terug.

Kan je het niet gewoon bouncen via 1 of ander spamfilter? Heb ik ook een tijdje gedaan met bepaalde adressen en het is nu opgelost.

Jullie raden nooit wat ik net in mijn Postvak vind...

Ik heb weer is een mail van HotSMS.

Ze zijn te lui:evil: om zelf iets te doen, maar mijn e-mailadres is volgens hun nu uit de database verwijderd na 20 dagen en 6,7 mailtjes.

Nu even afwachten of het ook echt zo is.

Nogmaals bedankt allemaal:thumb:

Geplaatst door rve123
Ze zijn te lui:evil: om zelf iets te doen, maar mijn e-mailadres is volgens hun nu uit de database verwijderd na 20 dagen en 6,7 mailtjes.

Nu even afwachten of het ook echt zo is.

Nogmaals bedankt allemaal:thumb:

Misschien krijg je nu nog een KERST GROET van ze:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan