Hotspot op Rollover Image?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

FallinStar

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2003
Ik heb dus nu een rollover button gemaakt om het zo maar ff te zeggen en nu wil ik die rollover meerdere hotspots maken!!
En dan bedoel ik op de button wat te voorschijn komt als je met je muis op de button gaat staan.

Is dat dus mogelijk om op een rollover image/button hotspots te maken??
Zo ja dan hoor ik het graag :D

Je kan toch het rollover script (onmouseover/onmouseout) en het imagemap script (area href enzo) combineren?

Andere optie:

je afbeeldingen slicen en in een tabel (of beter nog een span/div container) zetten en aan de cel of container een onclick event meegeven...

t.

Sorry ik begrijp het volgens mijn niet helemaak :rolleyes:
Hoe moet ik dat doen? Welk programma?!
Misschien kun je het wat duidelijker uitleggen?! :confused:
Of misschien weet iemand het ook die het kan uitleggen , zou heel fijn zijn want ik heb het eigenlijk wel nodig! !

Thnx :thumb:

Haha je oke met een programma ligt voor de hand :p
Wat ik dus precies bedoelde is ...
(Pakken ff mijn banner als voorbeeld die jij gemaakt hebt )
Dat als ik met mijn muis over het middelste gedeelte ga en dan wil ik dus onder de letter F een link en onder de letter A een andere link enz enz ... Dus dat ik echt per letter een link onder kan maken. en dan wel op de rolloverimage een hotspot/link maken . ( dus op de image die jij hebt gemaakt van www.FallinStar.tk dus niet mijn eigen banner )
Snappie?! :)

Tuurlijk kan dat; met mijn voorbeeld heb ik alleen maar aangegeven dat jouw "probleem" mogelijk is.

Ik heb in FW:
een tweede frame aangemaakt;
tekst erin gezet met een iets ander lettertype;
slices aangemaakt;
via de slice een rollover naar het tweede frame;
en natuurlijk weer terug naar frame 1;
via de slice een link gemaakt;
Klaar!

Dat ik toevallig FW gebruik (omdat ik daar het "minst slecht" mee om kan gaan :) ) wil niet zeggen dat er andere manieren zijn.

Op jouw tk site gebruik je een flash/swish bannertje, daarin is het ook mogelijk. (onmousover> goto frame, onclick> openURL enzo).

t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan