Hotspots / adsl zonder vaste tel. aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

davidoz2

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Berichten
138
Binnenkort verhuis ik naar een kamer in Amersfoort. Daar moet natuurlijk internet zijn, nu dus de vraag hoe. Kabel trekt me niet zo; een telefoonaansluiting is, voor zover ik weet, niet aanwezig of is afgesloten daar de vorige gebruiker die ook niet gebruikt heeft.

Nu weet ik dat KPN adsl aanbiedt voor dit soort gevallen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt (ik snap het niet namelijk, en uit de site wordt ik niet veel wijzer..). Is het hetzelfde als een normaal modem zegmaar, maar dan ipv een kabel naar de muur een antenne, bijvoorbeeld?

2e vraag.. ik werk met een laptop en heb een WiFi kaart, die ik nu alleen op school gebruik. Op de website van kpn zag ik dat er ook de mogelijkheid bestaat gebruik te maken van Hotspots. Daar worden deze aangeboden met verschillende mogelijkheden; mijn keus hierbij zou dan het maandabonnement zijn van €29,95 (oid). Gezien de prijzen die ook vermeld worden: is dit een basistarief en komen daar nog "tikken" bij, of blijft het bij dat vaste bedrag? En is het uberhaupt een reele optie voor internet in Amersfoort?

Alvast bedankt voor de reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan