houdbaarheid xp 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

anthony68

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
229
ongeloofelijk je hebt toch betaald dan mag je er mee doen wat je wilt!!!!!!!!!!!
Kan je dit nog omzeilen???
 
wat wil je omzeilen.........
 
kweet niet cker maar Xp kan je volgens mij blijven gebruiken maar in 2009 stoppen ze met Update's Createn toch?.
als dit niet zo is en Xp na 2009 stopt dan is dat ziek!.
 
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag......
Wat wil je omzeilen.
 
ja elke versie heeft een houdsbaarheid datum net als melk!!!!!!!!!!
zie ;

Ik weet niet hoe jij het precies leest, maar ze hebben het toch echt alleen over de ondersteuning met updates.:rolleyes:

De houdbaarheidsdata
Ondanks het ondersteunings-lifecycle-beleid van Microsoft, dat duidelijkheid en eenheid moet creëren in de productondersteuning, doe je er beter aan voor ieder Microsoft-product afzonderlijk te bekijken hoe lang er welke ondersteuning voor wordt aangeboden. Voor de meest voorkomende producten hieronder alvast een overzicht.
Bron jou link.

Er wordt nergens vermeld, dat je Windows er dan mee op houd. Mensen draaien nu ook nog met Win98(se), die werkt toch ook nog. Er worden alleen geen updates meer voor uitgebracht.
 
Ik weet niet hoe jij het precies leest, maar ze hebben het toch echt alleen over de ondersteuning met updates.:rolleyes:


Bron jou link.

Er wordt nergens vermeld, dat je Windows er dan mee op houd. Mensen draaien nu ook nog met Win98(se), die werkt toch ook nog. Er worden alleen geen updates meer voor uitgebracht.

Niet goed gelezen :( Nou ik gebruik w98 nog op mijn oude compie LOL
 
maar in 2009 stoppen ze met Update's Createn toch?.
De beveiligingsupdates lopen na 2009 door tot 8 april 2014. Wil je na 2009 alle andere verbeteringen ook blijven ontvangen, dan moet je daar voor betalen. (Zoals je na een jaar ook moet gaan betalen voor de updates van commerciele anti-virusprogramma's.) En in 2014 gebruikt 90% van de PC bezitters, prive en bedrijfsleven, inmiddels Vista (of de opvolger van Vista) en wordt het relatief te duur om die slinkende groep XP-gebruikers gratis te blijven bedienen met beveiligings-updates.
Maar je kunt XP dan nog prima gebruiken hoor, maar net als een auto, hij veroudert steeds meer. :)
 
lezen is toch al moeilijk......

Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag....wat wil je omzeilen.
Daar heb je namelijk nog steeds geen antwoord op gehad.
 
denk dat ie ook na 2009 xp wilde gebruiken omdat ie dacht dat xp definitief ermee kapt.

Maar zoals aan de antwoorden te zien, dat gebeurt dus niet :) alleen de updates enzo zullen niet gratis worden uitgegeven.
 
lezen is toch al moeilijk......

Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag....wat wil je omzeilen.
Daar heb je namelijk nog steeds geen antwoord op gehad.

nog steeds geen antwoord :confused: :shocked:
 
Ja crash daarom steeds mijn vraag waar TS mee begon.
Zo had dit antwoord heel klein en goed kunnen zijn.
 
Ja crash daarom steeds mijn vraag waar TS mee begon.
Zo had dit antwoord heel klein en goed kunnen zijn.


ja als je na 2009 geen updates meer krijgt dan ben je een schietschijf voor de virus en maleware wereld want je kan niets meer patchen of dichten...
dat wilde ik omzeilen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan