Houden of terug sturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Goedennavond,

We zijn nu bij upc internet.
alleen hebben we het oude router van kpn nog in huis.
mijn vraag is of we kpn moeten vragen of we modem terug moeten sturen of mogen houden.

Wat moet het antwoord zijn?

MVG windowsfaq

Jaren geleden ook bij KPN gezeten en bij het overstappen kregen wij te horen dat KPN het modem zelf kwam ophalen of dat er een brief zou komen met waar wij hem heen zouden moeten sturen. Na ruim 3 jaar hebben we nog steeds het modem en wachten we nog steeds op de brief of dat deze wordt opgehaald.

Ik zou zeggen wacht even af wat KPN zegt.
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat KPN met de oude modems moet. Ze kunnen deze natuurlijk niet weer mee geven als nieuwe modem bij een nieuw abbootje.

Jaren geleden ook bij KPN gezeten en bij het overstappen kregen wij te horen dat KPN het modem zelf kwam ophalen of dat er een brief zou komen met waar wij hem heen zouden moeten sturen. Na ruim 3 jaar hebben we nog steeds het modem en wachten we nog steeds op de brief of dat deze wordt opgehaald.

Ik zou zeggen wacht even af wat KPN zegt.
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat KPN met de oude modems moet. Ze kunnen deze natuurlijk niet weer mee geven als nieuwe modem bij een nieuw abbootje.

Nee wij hebben ook en nog een oud adsl modem toen we voor het eerst bij 3mb kwamen. Thomson 580 geloof ik, 2004:p
Nu ook nog mar nog steeds geen brief gekregen van dat ze het komen ophalen.
En als ze het komen ophalen, tja:( wat moet kpn er dan mee?:confused:
Terwijl langzaam adsl ten kostte gaat van de kabel.

Oh ja trouwens bij welke provider ben jij nu??

Mvg Windowsfaq

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan