HP 2110 printer all-in-one werkt niet meer na gebruik van refill-cartridges

Status
Niet open voor verdere reacties.

61manus

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2012
Gebruik al sinds 2004 een HP printer model 2110 all-in-one. Vandaag voor de eerste keer refill-cartridges ingezet, welke 2 jaar geleden al aangeschaft waren. In venster van printer verschijnt: 'remove and check cartridge', printen lukt niet meer. Na het inzetten van originele cartridges dezelfde melding, maar het printen lukt nog steeds niet. Ik ben nog wel in het bezit van de opstart-cd, maar die is volgens mij niet meer te gebruiken: daar staat namelijk op Windows 98, 2000, ME, XP en ik heb sinds 2,5 jaar een nieuwe computer met Windows 7 (64 bit). Ik ben gegaan naar de site van HP naar: "download software en drivers -HP PSC 2110 alles-in-��n printer". Daar lees ik dat dit HP product in het nieuwe Windows 7 is opgenomen en dat je de drivers niet hoef te downloaden. Windows update de drivers automatisch als de printer met de usb kabel is aangesloten op de computer. Helaas en gebeurt niets.
Ik kan overigens wel een document scannen naar de computer, maar printen en handmatig kopi�ren dus niet. Gaarne uw reacties. Met vr.groet Marianne.

Heb inmiddels begrepen dat het probleem niet meer op te lossen is. Gebruik van refill-cartridges geeft een storing, die blijkbaar niet meer op te lossen is. Helaas.. heb inmiddels een nieuwe printer aangeschaft

Laatst bewerkt:
Je printer klaagt over de cartridges. Heeft verder niks met de driver te maken. Blijkbaar herkend hij de cartridges niet goed meer.

Wellicht, maar hoe zorg ik ervoor dat de printer de cartridges wel herkend?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan