HP 3320 print pagina's internet niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

linda58

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
Berichten
30
Ik kan geen internetpagina's afdrukken met de HP 3320. Voorheen was dat geen probleem. Word-documenten e.d. gaan nog wel.

Heb ik misschien ergens een vinkje uit of aanstaan waar het niet hoort?
alvast bedankt, Linda

:rolleyes:
 
Hoe wil je een internet pagina afdrukken? Via het printertje in de werkbalk? Of via bestand, afdrukken?

Ik heb het idee dat je het via het printertje doet. Daar gaat hij rechtstreeks printen en kun je niet zien wat hij doet.
 
printer HP3320

Hoi Tanja,

bedankt voor je reactie. Het maakt niet uit wat ik doe, zowel viat het printertje in de werkbalk als via bestand/afdrukken krijg ik geen printje, sterker nog als ik "afdrukvoorbeeld" probeer, krijg ik een lege pagina te zien.
 
Heb je al geprobeerd om de printer te verwijderen en opnieuw te installeren? 9 van de 10x zijn dan de problemen opgelost.

(als hij niet door windows zelf herkend wordt, moet je wel de installatie cd hebben)

Bij xp staat de printer onder : start, configuratiescherm, printers en faxapparaten.

(bij je laatste vraag 2 1/2 jaar geleden had je ME, dus weet niet wat je nu hebt).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de printer opnieuw geïnstalleerd. Dit lost niets op. Nu heb ik pas Mozilla firefox geïnstalleerd en nu blijkt dat ik wel webpages kan printen via Mozilla maar niet via explorer.

In ieder geval kan ik nu de belangijkste dingen weer printen, maar ik ben er nog niet uit wat betreft explorer.

bedankt Linda;)
 
Sorry, dan hoop ik dat iemand anders nog tips heeft. Het lijkt me ook niets met beveiliging o.i.d. te maken te hebben.

Ik heb geen idee.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan