hp 3550 printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

streamtec

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2003
hoi
ik ben niet echt een "veel" pinter.
ik heb een hp 3550 printer en ondanks dat er genoeg papier in de lade zit krijg ik vaak de melding dat het papier op is.
is er een bepaald minimum aan papier wat in lade moet zitten?

weet je zeker dat dit storing geeft (papier op) en dat het niet iets anders is?mischien dat het papier te laat gezien word door vervuilde rollen die moet je ff schoonmaken.

Waarmee moet je die rollen schoon maken.
Ik heb ook zou een printer HP 690, maar ik nu een ander printer er naast staan die het wel goed doet.

Laatst bewerkt:
hoi
ik heb printer wel al een paar maanden, maar ik print erg weinig. dus vervuild lijkt me stug.
maar misschien omdat ik weinig print juist weer wel.
maar krijg toch echt melding: papier op.

door het papier worden die rollen vettig waardoor ze over het papier glijden,ik gebruik een doekje en een beetje spirtus om dit schoon te maken.werkt goed:)

Geplaatst door streamtec
hoi
ik heb printer wel al een paar maanden, maar ik print erg weinig. dus vervuild lijkt me stug.
maar misschien omdat ik weinig print juist weer wel.
maar krijg toch echt melding: papier op.

dan is dat papier gewoon op!:)

Vaak gebeurd dit doordat de sensor die het papiervolume moet controlleren dan vuil, geblokkeerd of kapot.....

(9 van de 10 gevallen is hij geblokkeerd)

Andere optie:

Heeft de printopdracht een verkeerde papierlade meegekregen? gebeurd ook vaak bij ons en dan krijgen we die melding....

als ik er een paar vellen papier bij doe doet ie het wel weer, of de hele stapel eruit en weer erin doe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan