HP 3645 printer doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Baia*

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2001
Dag mensen,

Ik heb een HP 3645 printer (1 week oud) en ik heb om 17.00 vandaag een printopdracht gegeven. De printer wou toen niet afdrukken. Nu staat die opdracht er nog steeds in en kan ik niet verwijderen. Ook wanneer ik de computer opnieuw opstart blijft die opdracht staan.

Wanneer ik de USB kabel opnieuw in de ingang stop herkent XP de printer ineens niet meer terwijl de software toch goed is geinstalleerd.

Hoe krijg ik die printopdracht eruit?? Ik kan nu niet meer printen en ik moet voor morgen iets op papier hebben...wie kan me helpen??

Groeten,
Baia

Deinstalleer de printer van je computer en voer een regclean uit.
Dan installeer je eerst, zonder de printer aan te sluiten, de drivers van de bijgeleverde CD en daarna sluit je de printer pas aan.

volgend stukje heb ik even gekopieerd:

Telkens wanneer er opdrachten naar de printer worden doorgestuurd, worden die eerst opgeslagen op de harde schijf.
Daarom kunnen we, eens de opdracht is gegeven, gewoon verder werken.
Onderaan rechts in de taakbalk verschijnt er nu een pictogram van de printer (naast de klok).
Door hier op te klikken krijgen we een lijst met alle printopdrachten die reeds verstuurd zijn.
In dit venster kunnen de naam van de te printen documenten zien, de grootte, wanneer het verstuurd is...
Door een documentnaam te verslepen kunnen we de afdrukvolgorde veranderen.
Het is ook mogelijk de printopdracht op te heffen:
kies in het menu Document - Afdrukken annuleren.
Het printer pictogram verdwijnt uit de Taakbalk van zodra alle opdrachten afgewerkt zijn.

dat is nu juist het probleem:

- wanneer ik de printopdracht wil annuleren blijf die in het scherm staan. Hij wil maar niet weg!

- wanneer ik de printer wil deinstalleren zegt ie: deze opdracht mag niet omdat er nog afdruktaken in de wachtrij staan (maar die krijg ik dus niet weg!)

.......
Bewerkt: ik zie trouwens op download.com dat regclean4.1 alleen voor windows 95 en 98 is...is er ook 1 voor XP

Laatst bewerkt:
Hoe heb je geprobeerd de printopdracht te annuleren?
MAW heb je diverse manieren geprobeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan