Hp 3820

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rony_Balony

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2002
Berichten
145
Hoi allen,

Mijn printer doet vreemd sinds ik ben verhuisd.... al via HP proberen op te lossen maar dat is niet geheel gelukt.
data wordt wel naar de printer gestuurd ( lampje knippert ) vervolgens gebeurd er niets en het lampje gaat ook weer gewoon groen branden en de afdrukrij is leeg ?? dus er zou eigenlijk geprint moeten zijn !!
Met de de volgende opdracht gaat data lampje niet meer knipperen en er gebeurd vervolgens niets totdat windows de melding geeft kan opdracht niet uitvoeren , printer weeropnieuw opgestart en vervolgens weer van voren af aan pffffff ...Nieuwe cardridges allernieuwste drivers via de USB aangesloten op pc ........

weet het ff niet meer
 
alles al geprobeerd niets helpt , wat hij nu niet meer aangeeft is dat er een mechanische fout is .... printerkop beweegt niet. Dit is wel een stapje voorwaarts maar helaas niet voldoende om de printer te kunnen laten printen .

Wat ik vreemd vind is dat hij na elke restart ( aan / uit)
een geheel vel A4 doorvoerd (t) ook als het doorgaan lampje knippert en je druk deze in voert hij ook het papier geheel door ........

De printerkop beweegt nu netjes en zonder veel herrie heen en weer.

maar uitprinten ...ho maar !!
 
Beetje laat , maar beter laat dan nooit, ik heb de printer weggegooid was niets meer mee te beginnen !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan