HP 5515 all-in-one bedienen met PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
194
ik ben in het bezit van 2 printers , nl. de Canon MG 6650 waarvan er een app is in mijn Windows 10 en die ik kan bedienen via mijn PC . Daarnaast heb ik een HP 5515 all-in-one waarvan ik geen app kan terug vinden en die ik bijgevolg alleen maar kan bedienen via de printer zelf .
Bestaat de mogelijkheid niet om de HP printer ook te bedienen via mijn PC vooral ook omdat de druktoetsen op die printer niet goed meer functioneren .
 
Dat gaat niet werken, want (net zoals je al schreef) is er alleen basis driver software voor (meegeleverd met Windows), geen volledige set.
Daarvoor is de printer ook te oud (laatste versie van volledige set is voor Windows XP en uitgebracht in 2009)

Tijs.
 
@Lange Pier: Jij linkt de HP Photosmart 5515 e alles-in-één printer, terwijl ik heb gekeken voor de HP Officejet 5515 alles-in-één printer.
Jouw software is er t/m Windows 7 (mogelijk werkt het ook op Windows 10), de software van mij is er t/m Windows XP.

Lekker verwarrend weer van HP én de topic-starter, die nu geleerd zou moeten hebben de volledige type-informatie te citeren in zijn startpostings...

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Het is wel degelijk de Photosmart 5515 e alles-in-één printer .
 
Software gedownload en deze staat nu ook bij mijn apps zo dat ik de printer ook langs daar kan bedienen .
Bedankt voor de reacties .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan