HP 6122 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukejan

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Sinds ik mijn zwarte inktcartidge heb vervangen blijft het inktpatroonstatus lampje knipperen op mijn printer. Ik heb al met twee nieuwe cartridges geprobeerd, maar het blijft knipperen. Ik kan dus niets afdrukken. Heeft iemand een tip voor mij?

Probeer eens een harde reset. Printer uit zetten. Spanning kabel en data kabel verwijderen. Even wachten en terug inpluggen.

Spanningskabel en usb kabel losgemaakt en even later opnieuw geprobeerd. Probleem is er nog.

inktpatroon lampje blijft branden op de HP 6122 na installeren nieuwe inktpatroonHP45

Is dit probleem ooit opgelost? Ik zit met hetzelfde probleem nu (januari 2011) en zie dat deze meneer er ook mee heeft gezeten...:shocked:

Weet iemand waardoor het komt? :)

Eerst dacht ik dat de printerkop was uitgedroogd (hp 51645a 42ml), nieuwe cartridge erin: zelfde probleem...:confused:

Oude in lauw water badje gezet, inkt komt er vol uit dus echt niet gedroogd! Maar op de nieuwe geeft ie ook storing... :(

Ook na de harde reset (kabels los, half uur minstens wachten en weer aansluiten) geeft geen verandering, lampje blijft branden...

Hoe kan dit? Weet iemand raad hiermee? :thumb:

Bvd!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan