hp 710c geen geel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikke3

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2000
Ik heb een hp deskjet 710c en deze print de laatste tijd geen geel meer, alle andere kleuren doen het wel goed. Reeds alles geprobeert: nieuwe drivers, nieuwe cartridge, hele printer cleanen etc, maar niets schijnt te helpen. Wie weet hier een antwoord op?

thx

Wat wel eens wil helpen is de printer de-installeren (zorg er wel voor dat ook alles echt weg is; register windows\system). Daarna de printer opnieuw installeren. In de registry wordt namelijk een en ander bijgehouden over de cartridge. Zelf heb ik deze printer ook.

maakt de ijzertjes waar de cardridge contact maakt met de printer eens schoon met acceton

Geplaatst door Zpidey
maakt de ijzertjes waar de cardridge contact maakt met de printer eens schoon met acceton

Bedankt voor je reactie.
Dit had ik reeeds gedaan. Ik weet alleen niet of het nu een softwarematig probleem is of dat het gewoon een kwestie van schoonmaken is.

ikke

Niet met acceton , dit is de grootste rotzooi het vreet alles aan.

De contacten kan je reinigen met contactspray of jenever, dit moet je doen ook op de print waar de vulling tegenaan zit.

Gebruik geen alcohol met suiker of kleurstof.

succes speedtouch

Geplaatst door speedtouch
Niet met acceton , dit is de grootste rotzooi het vreet alles aan.

De contacten kan je reinigen met contactspray of jenever, dit moet je doen ook op de print waar de vulling tegenaan zit.

Gebruik geen alcohol met suiker of kleurstof.

succes speedtouch

Ik heb pure alcohol zonder toevoegingen gebruikt, maar het resultaat is nog steeds geen geel.

i.i.g. bedankt

ikke

Heb ff voor je op de site van hp.com gezocht.
Daar staan vaak wat meer oplossingen op voor problemen, dan op hp.nl

Voor dit probleem staat op de NL en US site
alleen maar het volgende bericht. Misschien heb je er iets aan?

Geplaatst door Mirre
Heb ff voor je op de site van hp.com gezocht.
Daar staan vaak wat meer oplossingen op voor problemen, dan op hp.nl

Voor dit probleem staat op de NL en US site
alleen maar het volgende bericht. Misschien heb je er iets aan?

Ten eerste bedankt voor je idee. :thumb: Maar helaas heb ik dit ook al geprobeert en zelfs ook al contact opgenomen met hp en deze vinden het te duur op zo'n printer nog te laten repareren maar ik zou hem volgens hun terug naar hp moeten sturen ter reparatie.

greets ikke

Tja als HP die reactie geeft, dan is je printer kennelijk defect.
Dan kunnen we je denk ik via het forum niet helpen
confused.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan