HP C4180 drukt kleine letters en wil niet scannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan1948

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
wie kan mij helpen met deze vraag. ik heb een printer c4180 all in one van hp. de leters of brief die ik afdruk is de tekst zo vrezelijk klein, het is bijna niet moegelijk om de tekst groter te krijgen. Ander vraag ik kan de brief niet scnnen naar mijn pc wie kan mij daar mee helpen om uitleg te geven hoe het wel kan. beste groet Johan:confused:

Hai,
ik heb er ook niet veel verstand van, maar mijn printer+scanner wilde eerst ook niet scannen, tot ik dit deed:
Start > programma's > printers en faxapparaten > scanners en camera's (onder 'andere locaties)
en dan op de scanner klikken
Werkte bij mij wel :)

helaas kan niets van een van een scenner zien. bij mij xp wel maar bij mijn vista niets om mijn scenner te zien op het scherm. groet Johan

De titel van de vraag is aangepast.
printer zegt niet veel over je probleem/vraagstelling.

kan geen scanner vinden op mijn pc

ik heb een printer all in one hp de 4148. Probleem dat ik de scanner niet kan vinden op mijn pc wil dus een afdruk naar mijn pc verzenden dan daar bewerken in dit geval mijn tekst te vergrote. Maar bij de printer staat niets van een scanner ik weet nu dus niet hoe ik verder moet om het te vinden. Hoop dat je mijn kunt helpen. Beste groet Johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan