Hp C7180

Status
Niet open voor verdere reacties.

muizeke

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
Berichten
17
Heb een hp c7180 aangekocht eerst een hoop miserie met de software instalatie en nu kan ik niet scanen vanaf mijn laptop :confused:

Heb een draadloos netwerk met een gewoon pc en een laptop , het printen gaat nu prima maar scannen kan ik niet

Mijn vraag is kan je draadloos scannen ???

Wil er mij iemand helpen aub

Alvast bedankt
 
Zonder speciale software gaat dat niet....

Met Scansoft Paperport schijnt het wel te kunnen, maar ja dat kost € 79,-
 
Klein Muizeke... domme vragen bestaan niet... sommigen kunnen wel stom antwoorden.....

Ik heb geen HP [ik ben een totaal gedesillusioneerde HP gebruiker, talloze printers en ook "all-in-ones" gehad van dat merk... maar het blijkt over het algemeen zeer storinggevoelig, en de cartridges [inktpatronen] zijn peperduur] maar wel een Lexmark, Epson en Brother [de Lexmark en Brother zijn "all-in-one"]... bij de Brother KREEG ik paperport gratis... en ik kan de scanner, ook draadloos bijv. met m'n laptop, van elk netwerkstation bereiken.... ... Ik kwam er wel achter dat het eigenlijk niet een echt zinvol programma was..... ik moest toch naar de scanner lopen om er een stuk papier in te leggen.......... waarom zou ik het dan niet op dezelfde PC even binnenhalen.... het gescande document kan ik dan ook beschikbaar maken voor het hele netwerk......
 
Laatst bewerkt:
Klein Muizeke... domme vragen bestaan niet... sommigen kunnen wel stom antwoorden.....

Ik heb geen HP [ik ben een totaal gedesillusioneerde HP gebruiker, talloze printers en ook "all-in-ones" gehad van dat merk... maar het blijkt over het algemeen zeer storinggevoelig, en de cartridges [inktpatronen] zijn peperduur] maar wel een Lexmark, Epson en Brother [de Lexmark en Brother zijn "all-in-one"]... bij de Brother KREEG ik paperport gratis... en ik kan de scanner, ook draadloos bijv. met m'n laptop, van elk netwerkstation bereiken.... ... Ik kwam er wel achter dat het eigenlijk niet een echt zinvol programma was..... ik moest toch naar de scanner lopen om er een stuk papier in te leggen.......... waarom zou ik het dan niet op dezelfde PC even binnenhalen.... het gescande document kan ik dan ook beschikbaar maken voor het hele netwerk......

Alvast bedankt voor de uitleg , maar ik vind het toch heel raar dat ik niks van de software kan binnenhalen op laptop met de cd-rom die erbij was van de scanner :( Maar ja ze zeggen altijd dat men al doende leert he ik zal er blijven naar zoeken

alvast bedankt voor de hulp

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan