hp comp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jozo zei:
Als je het leuk vindt, moet je het gewoon doen. :)
Maar nodig is het niet.
Geen idee, ik ben gewoon nieuwsgierig, zovele die ervan praten en ik heb het nooit gedaan...

Ik wil gewoon zker zijn dat ik geen stommiteiten bega, vandaar mijn vragen rond de drivers... Aangezien die niet op de HP site staan, zal mijn pc die kaartren mss herkennen?

Ik zal het moeten wagen om te weten zeker :)
 
Jozo zei:
Veel kaarten worden herkend door XP, de rest staan in jouw link.

Maar voor snelheid kan je je beter hier even in verdiepen:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=55

Oké, dan zal ik het eens wagen hé! Ik wil dat toch eens gedaan hebben, hopelijk voor mij geraak ik nog op mijn pc ;) Zolang het maar met HP mogelijk is, door die herstelfunctie is het wel goed zeker...

Btw, ik zit veel op door sites met cracks/warez/serials,... vandaar :eek: Ik ga enkele progjes installeren, zeer interessant! Ik gebruik ook firefox als ik op die site's ga... En als virusscanner heb ik NORTON.

Bedankt voor de linkjes en de tips!
 
:D :D ja ik lees het hoor en vandaar dat ik reageer, geen probleem, ik zal dat zeker installeren, maar toch ga ik een format ooit proberen :eek:

Het is wel eens nodig denk ik :)

Bedankt !!
 
jaaaaaaaaaa !!

Hallo,

Ik heb dus toch een formatje geprobeerd, is goed gelukt, mijn xp pro stond erop. Nadeel; key leek maar voor 30dagen te zijn :( ik heb een copie gekregen, maar dan zal vast eentje zijn die gedownload is... Jammer, toch is het mij gelukt om die ook eraf te krijgen. Ik had herstelcd's van HP, de f10 toets ging niet meer, maar die CD's wel. Nu staat xp home er terug op :) en dat lijkt goed te werken. Blijkbaar staan er toch geen twee xp op, anders zou ik dat wel opmerken ??? Mijn pc werkt niet traag dus ik veronderstel dat ik maar één xp heb ??? Hij vraagt ook niet welke XP hij moet herstarten en ik had ook duidelijk gevraagd om te formateren, dus het zal wel goed zijn :)

Ik wou het jullie laten weten!
Nu al die interesse progs downloaden voor mijn pc te versnellen en al die spyware te voorkomen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan