HP Compag NX7010 Start automatisch opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasW18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2010
Hallo,

Ik zit nu al een paar dagen met een probleem. Ik heb een laptop (HP COMPAQ NX7010) en deze start sinds 3 dagen geleden de hele tijd als het bureaublad net geladen is, opnieuw op. Ik heb door deze reden heel windows xp (pro) opnieuw geinstalleerd. Dit werkte goed en hij startte nog niet opnieuw op. Maar nadat ik alle hard en software had geinstalleerd met de recovery disc, startte hij ineens weer automatisch opnieuw op.
Weet iemand hier iets van?

Alvast bedankt!

al een malware/spyware/virus scan gedaan? of kan je egt helemaal geen handelingen uitvoeren?

probeer dingen eerst is waar je zeker van weet dat die veilig zijn terug te zetten en dan een voor een de gene waar je neit zo zeker van bent...weet het...het is een rot klus..maar als hij daardoor weer werk;)

Ik kom er niet eens aan toe om een scan te doen, omdat hij dan alweer automatisch opnieuw opstart.

probeer dingen eerst is waar je zeker van weet dat die veilig zijn terug te zetten en dan een voor een de gene waar je neit zo zeker van bent...weet het...het is een rot klus..maar als hij daardoor weer werk;)

heb je dit al geprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan