HP Compaq aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Op puur gemaksgronden ,dus weinig rommel op tafel ,overweeg ik de volgende pc aan te schaffen.Ik weet zeker dat jullie veel meer gegevens verwachten ,maar ik ben een uitgesproken digibeet.Dus heb ik alleen wat gegevens die op de kast staan.De pc staat op een overheidskantoor is weinig gebruikt en wordt i.v.m.gehele modernisering van de gehele afdeling aangeboden.
HP Compaq/d 530 SFF
Windows XP profesional
1-2 CP4
komt met HP keyboard/ monitor en muis.
geen geluidskaart.
Ik heb in functie gezien en het enigste dat mij op viel was een razendsnelle start.
Ik mag een bod doen.
groet Sytske

Laatst bewerkt:
Niet vervelend bedoelt hoor, maar wat is nu exact de vraag?

HP-Compaq-aanschaffen?

Wel Lita 112 ik plaatste een vraagteken ,ik weet dus niet of dit een goede pc is en zo ja ,wat is de waarde? Ik ben al jaren lid van deze site en kan jullie adviezen altijd goed toepassen.Tot nu toe nooit een vraag over een aanschafprijs gedaan en mogelijk is dat politiek van de site om daar geen mededelingen over te doen.Mocht dat inderdaad zo zijn dan mag ik toch wel op jullie deskundige beoordeling rekenen?
groet Sytske

Waarde van deze zeer verouderde pc is ca. 25,- euro.

PC is alleen geschikt om een beetje te internetten, msn, briefje typen en emailen.

HP-Compaq-aanschaffen?

Bedankt voor het antwoord.Ik ben er zeker van dat dit bod niet wordt geaccepteerd.In mijn oor is gefluisterd het kleinste bedrag met drie cijfers.

HP-Compaq-aanschaffen

Nogmaals dank.Ik wacht even af of iedereen uw mening deelt.Ik zag die razendsnelle start ,die zelfs mijn huidige Windows 7 lang niet haalt en dacht een vondst te hebben gedaan.
Ik moet nu weer naar mijn middag/avonddienst en zie morgenochtend wel of er meer adviezen zijn.
groet Sytske

Ik zal wel blind zijn, maar ik zie/zag echt geen vraag in de eerste post.

Maar wat betreft de latere vraag, ik ben het geheel met mrmusic eens! Zeker als er 3 cijfers (zonder komma) voor moet worden neergelegd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan