Hp Compaq Notebook nc6120

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Wat doe ik verkeerd met mijn notebook een HP Compaq nc6120, als ik deze opnieuw wil installeren (schone installate nog nooit hoeven tedoen) dan stop ik mijn bijgeleverde Orginele CD met Windows Xp Pro in de DVD speler en start hem dan opnieuw op. Tot zover gaat dit goed, dan zegt hij gelijk er achteraan dat ik de "Restore Plus CD!!" er in moet leggen maar die bestaat niet wat ik heb deze nooit erbij gekregen.

Wat ik bij de aankoop bij heb gekregen is het volgende: (1) een het OS CD en (2) de "Application and Driver Recovery DVD" dit zit samen in een zwart boxje Ogineel van Hp meer niet. Wat ik ook probeer installeren doet hij niet, het gaat wel als ik dit wil maar dan overschrijft hij alleen de oude versie en kom ik ook geheel niet in het scherm waar ik de partities kan verwijderen; opnieuw aanmaken en formatteren dat doet hij niet. (zover kom ik gewoon niet)

Wie heeft daar meer ervaring mee, ik heb al heel wat keren mijn pc geinstallleerd maar dat notebook slaat echt alles. Dan denk je ook nog slim tezijn door de "Application and Driver Recovery DVD" er in te leggen als er word gevraagd voor "Restore Plus CD!!" maar dan ben je je eigen wat wijs aan het maken ook dat werkt niet zo.

Groet, @xa.
 
Ik heb zelf de NX8220 en daar zitten ook maar 2 DVD bij. Middels jouw mannier kan ik daarmee de boel weer herstellen.

Als ik zoek op Internet dan kom ik meer gebruikers tegen die op zoek zijn naar de betreffende cd. Misschien even bellen of mailen naar Compaq met je vraag.

In de handleiding kon ik ook niets vinden over deze cd.
http://bizsupport.austin.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c00555524/c00555524.pdf

zie pagina vanaf 11-10
 
Vlgs de handleiding, pagina 11-14, moet je gewoon met de XP cd aan de slag.

Lees maar, hopelijk kom je er mee uit.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan