EHVMichael
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 22 sep 2008
Hallo Iedereen.
Ik heb een probleem dat niemand heeft en ik kan geen enkele oplossing vinden in mijn uppie.
Hier komt hij :
Ik heb vandaag een HP Compag WF1907V Monitor gekocht, 19" LCD als ik het goed heb.
Alles doet het gewoon behalve 1 ding :
Wanneer ik Battlefield 2 en/of Project Reality (een modificatie van de eerste) opstart,
Komt er een zwart scherm met "Auto Adjust Required setting 1440 x 900"
Vervolgens kom ik terug bij het bureaublad en start het spel niet op, geen foutmelding niets.
En laat Project Reality nou net mijn lievelingsspel zijn
Ik heb het bij geen enkele andere toepassing of spel, wat dan ook.
Ik heb gezocht of dat auto adjust uitkan, resolutie aangepast, aan/uit geschakeld, aan/af gekoppeld, niets mocht baten.
De grote vraag is dus :
Wat zijn de algemene of liefst voor dit model bestaande oplossingen voor dat Auto Adjustment?
Is het te omzeilen/uitschakelen/negeren?
Ik heb een probleem dat niemand heeft en ik kan geen enkele oplossing vinden in mijn uppie.
Hier komt hij :
Ik heb vandaag een HP Compag WF1907V Monitor gekocht, 19" LCD als ik het goed heb.
Alles doet het gewoon behalve 1 ding :
Wanneer ik Battlefield 2 en/of Project Reality (een modificatie van de eerste) opstart,
Komt er een zwart scherm met "Auto Adjust Required setting 1440 x 900"
Vervolgens kom ik terug bij het bureaublad en start het spel niet op, geen foutmelding niets.
En laat Project Reality nou net mijn lievelingsspel zijn

Ik heb het bij geen enkele andere toepassing of spel, wat dan ook.
Ik heb gezocht of dat auto adjust uitkan, resolutie aangepast, aan/uit geschakeld, aan/af gekoppeld, niets mocht baten.
De grote vraag is dus :
Wat zijn de algemene of liefst voor dit model bestaande oplossingen voor dat Auto Adjustment?
Is het te omzeilen/uitschakelen/negeren?