HP Designjet T830 multifunctional plotter advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

BTproducts

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2016
Hallo,

Hoop dat ik op het goede forum ben.

Ik heb een klein tekenburo en wil graag printen en scannen op A0 formaat.

Ben aan het oriënteren en uitgekomen op de HP dEsignjet T830. Dit is een A0 plotter met scanner in één apparaat.
Op het werk hadden we vroeger ook een HP plotter scanner combinatie en die werkte eigenlijk perfect. Wil daarom ook geen ander merk.

Ik weet alleen niet of iemand hier ervaring heeft met een T830?
Gaat om deze:
HP Designjet T830 MFP A0

Graag had ik meer info over de bediening en of dat de prints goed zijn. Ga binnenkort ook ergens kijken maar heb graag eerst wat meer info

Ik ken wel de 530 (dacht hetzelfde model, maar dan zonder scanner). Werkt prima en gebruikt niet al te veel inkt. Afdrukken zijn voor zover ik er verstand van heb, prima van kwaliteit. Draait hier nu ongeveer een jaar storingsvrij.

De web-interface voor instellingen is wel heel erg basic, maar dat is meer iets waar beheerders last van hebben. Via SNMP is het ding ook niet echt goed uit te lezen. Maar ook dat is een beheerders dingetje.

Enige ding waar je even op moet letten is dat Windows standaard een WPS poort aanmaakt voor aansturing van de printer. Hierdoor springt de printer afentoe offline. Maak zelf even een IP poort aan en alles werkt perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan