• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hp deskjet 1050 j410 series

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Zeer vreemd probleem..
Printer geïnstalleerd.. (win 7, 32bit, office 2010).

Excel bestanden, gemaakt in excel 2003, worden niet uitgeprint. Alle documenten gemaakt met word 2003 wel.
Alle bestanden nu gemaakt in excel 2010 worden keurig uitgeprint. Als ik een 2003 excel bestand naar mijn eigen comp stuur, en print met een canon, wordt het bestand prima afgedrukt.
Er wordt een waarschuwing gegeven voor een compabiliteit. Bestand ook geconverteerd (het zijn simpele getallen - geen gekke dingen). Toch kunnen in 2003 gemaakte bestanden dan nog niet worden afgedrukt.

Printer weggegooid.. opnieuw geïnstalleerd (zowel met cd als met nieuwste drivers van de site).. mocht niet baten..
Diagnose van HP gedraaid.. Geen probleem geconstateerd...
Dus ik snap er niets meer van... Wie heeft er nog een gouden tip?

Lijkt mij meer een probleem in office dan in je hardware. Vraag verplaatst om die reden.

Wat gebeurt er als je in 2003 binnen Excel een leeg blad op je beeldscherm zet, daar in cel A1 een enkel getalletje typt : bijv. 2 en dan kiest voor afdrukken? Drukt 2003 dan wel dat ene getalletje af? (Dus niet het 'probleembestand' openen, maar even een compleet nieuw / fris / leeg Excelblad starten)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan