HP deskjet 2050 print niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
629
Hoi, ik heb hier een HP deskjet 2050 all-in one printer staan. Die probeer ik op een laptop te installeren via USB. (Windows 10 op de laptop)
De printer heeft altijd goed gewerkt op een andere pc maar op deze laptop lukt het printen niet.
Een installatie op een andere pc met W10 gaf geen problemen en print de printer zonder problemen.
Wat ik al heb gedaan zonder succes.
Installatie op de laptop met daarop eerst windows 7.
Printer scant wel maar print niet. Ook vanuit Kladblok wordt er niet geprint. De laptop geeft aan dat er een fout is waardoor er niet geprint kan worden. Onbekend welke fout.
Daarna bedacht dat een upgrade naar W10 misschien de oplossing zou worden maar er zit geen verbetering in de printer. Hij scant wel maar print nog steeds niet. Geeft nog steeds aan dat er 1 document in de wachtrij staat maar geeft daarbij een afdrukfout als melding. Ook printen vanuit kladblok werkt niet. Denk dus dat het probleem bij Windows zit en niet in de printer.
Ik heb de printer al geïnstalleerd met de originele FULL software van HP. Met alleen de drivers van HP en ook heb ik W10 de printer zelf laten installeren, zonder software van HP. Tussen iedere installatie heb ik de software verwijderd met RevoUninstaller. Datzelfde had ik na installatie ook al een keer verwijderd vanuit de programma’s zelf.
Met probleemoplossing van Windows kom ik niet verder. Ook met de probleem oplosser van HP wordt de fout niet gerepareerd.
Wat ik daarmee wel 1x heb bereikt is dat de HP probleemoplosser aangaf dat er een document in de wachtrij stond en dat dat verhinderde dat er werd geprint. Door de probleemoplosser werd daarna het document wel afgedrukt. Kennelijk is er dus wel een mogelijkheid om te printen maar stopt de opdracht ergens in een wachtrij.
Wie heeft nog een idee?
 
Hier heb ik ook HP en moet zowel met een knop op de printer als in het menu van Printers en Faxapparaten een taak annuleren.

Heeft u de service al eens gestopt en taakbestanden van de map Printers verwijderd? In het menu kan pauzeren of off-line gebruiken ingeschakeld staan. Het één en ander wordt hier goed uiteengezet: http://support.hp.com/nl-nl/document/c02231301
 
Helaas alle mogelijkheden geprobeerd. Er wordt nog steeds niet afgedrukt.
Inmiddels ook diverse anti malware programma's gedraaid maar ook daar kwam niets uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan