HP DeskJet 2050A werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fujack

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2015
Berichten
2
Beste,

Ik heb een hele handige moeder die blijkbaar niet weet wat ze dat op een computer. Ze wilde iets printen, maar de printer deed het niet meer. Nu heeft tot 3x aan toe een nieuwe printer toegevoegd om vervolgens opnieuw te kunnen printen. Nu staan in deze printer nog printopdrachten die ik niet meer kan verwijderen omdat ik ze simpelweg niet meer kan vinden. Word weet ze blijkbaar nog wel te vinden.

Ik heb op google gezocht en kwam op deze oude post : http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/546421-printer-verwijderen-lukt-niet

Ik kom er nu niet meer uit, maar de printer doet het in ieder geval niet meer.

Wat ik zelf heb gedaan.
- Zelf print vanaf printer doet het
- Laptop van de vader gepakt (is dezelfde) die print wel gewoon
- Gezocht in de instellingen
- printer verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd
- Drivers geupdate
- Probleem oplossing gebruikt. zegt dat de printer niet werkt met USB 3.0 terwijl die het wel altijd heeft gedaan.


Greetings Fujack
 
Laatst bewerkt:
Even een wat makkelijker instructie dan die van eerder, uit te voeren op de computer van je moeder:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> C:\windows\system32
Open de submap spool
Open daar onder de submap printers
Waarschijnlijk krijg je een melding dat je jezelf nog rechten moet verschaffen. Kies Doorgaan.
Kijk of er bestanden staan in die printers map. Is dat het geval, dan eerst via services.msc de service "Print Spooler" stoppen en dan de bestanden in die printers map verwijderen (niet de map zelf verwijderen!). Daarna weer de "Print spooler" service starten via services.msc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat je ermee geholpen bent.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan