HP deskjet 5740 installeren waar drivers vandaan halen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik heb een printer gehad en mijn vorige epson weggedaan want de resorptiemat zat vol.
Nu heb ik wel deze printer geselecteerd maar toch werkt ie niet. Moet ik drivers installeren ofzo?
En waar kan ik dit veilig doen, ik had wel een site maar durfde het niet, wil wel zeker weten dat het goed zit!

Windows 7 alleen 32 of 64 bits... Wat kies ik daar?

En hoe weet ik dat? Kan ik dat ergens vinden?

Rechtermuisklik op "computer"en dan kiezen voor eigenschappen.

Dan krijg je zoiets: zie system type
64bit.png

Die printer werkt volgens mij niet zonder zwarte inktpatroon, dat was stukgegaan. Althans, daar zit zo'n papiertje achter met van de streepjes en dat was stuk dus heb alleen kleurinkt.

Dus werkte niet, of moet dat wel kunnen? Dan zou ik de documenten nu donkerblauw afdrukken kan ik vast vooruit tot ik een nieuw zwart inktpatroon heb...

Of er per definitie een zwarte cardridge in moet zitten daar blijf ik even vanaf...

Vreemd hij geeft aan dat het apparaat gereed is, als ik print, donkerblauw bv komt er een blanco vel uit:rolleyes:

Overigens windows 7 > usb kabeltje direct printer aansluiten dan zoekt ie hem automatisch.

W7 heeft vanuit zichzelf idd redelijk wat drivers aanboord. Maar dit zijn over algemeen standaard drivers..

Wat er nu bij jou gebeurt/misgaat is van mij af even moeilijk te beoordelen. Wat als je de drivers van HP gebruikt?
Is dit een nieuwe printer? Zo nee..hoe lang zitten de cartridges er al in? Heeft die lang stil gestaan??

Het was geen nieuwe heeft een tijd stilgestaan, cartridge zat er niet in. Maar wellicht heeft het niet functioneren toch hiermee te maken dus hij gaat de deur uit en ik heb een nieuwe All In One besteld, die dingen kosten nog maar 35 euro als je een beetje oplet. Komt een dezer dagen hier aan, zou dan direct goed moeten gaan...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan