HP deskjet 5740

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pluimpie

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2004
Vanaf ik de printer aansluit op de andere pc en vanuit de pc de printer deel met mijn laptop. Vanuit de pc print hij prima en vanuit de laptop gaat hij als spiegelbeeld uitprinten. Ik heb alle instellingen nagekeken, kan nergens vinden waaraan het ligt. De laptop werkt met Windows Vista en de pc met Windows XP.:rolleyes::rolleyes:

Vanaf ik de printer aansluit op de andere pc en vanuit de pc de printer deel met mijn laptop. Vanuit de pc print hij prima en vanuit de laptop gaat hij als spiegelbeeld uitprinten. Ik heb alle instellingen nagekeken, kan nergens vinden waaraan het ligt. De laptop werkt met Windows Vista en de pc met Windows XP.:rolleyes::rolleyes:

Pluimpie,

Met welke programma wilde jij uitprinten? Met Word 2007 of andere programma?:confused::confused:

Welke taal is dit??
Zijn Nederlandse woorden, maar dit is geen Nederlands.
Sorry hoor:)
Staat toch in de regels klaar en duidelijk je probleem omschrijven!

Welke taal is dit??

Doe niet zo vervelend, de ene heeft minder sterk in Nederlandse taal dan de andere, waaronder ik.

Pluimpie heeft zijn/haar probleem toch duidelijk omgeschreven.

Hij/zij heeft twee computers thuis, allebei staan dan verbonden met de ene printer.
De ene computer met Win XP kan de tekst (denk ik) gewoon uitprinten; maar haar/zijn laptop print alleen maar "spiegelbeelde" tekst uit.

Vanaf ik de printer aansluit op de andere pc en vanuit de pc de printer deel met mijn laptop.
Hier maak ik uit dat er 2 pc en een laptop zijn.
Maar dat spreekt zichzelf tegen:
De laptop werkt met Windows Vista en de pc met Windows XP
Als dit dan duidelijk is??

Er staat ook niet bij met welke applicaties dat hij/zij afdrukt.

Gaat hem enorm als je niet duidelijk bent met de omschrijving het zeer lastig is om snel tot een oplossing te komen. Er zal wel iets mis zijn in de instellingen.
Maar heb hier geen informatie, kan zijn in de instellingen van de printer dat hij in spiegelschrift moet afdrukken of in de applicatie die gebruikt wordt. Er zijn ook applicaties die in spiegelschrift afdrukken.

Als je dan bovendien van een hoop losse woorden een zinsbouw moet trachten te ontleden die er niet is, dan is het onnodig moeilijk.
Makkelijk kan ook hoor, met alle respect.

Welke taal is dit??

Dankjewel, ik voel me beledigd, mijn nederlands is inderdaad niet perfect omdat ik doof ben. nogmaals dankje wel

Pluimpie,

Met welke programma wilde jij uitprinten? Met Word 2007 of andere programma?:confused::confused:

eerst een pdf uitgeprint, helaas spiegelbeeld, en zonet uit outlook een email uitgeprint, ook spiegelbeeld,
Vanuit word 2007 ook spiegelbeeld.:(:(:confused::confused:

Je antwoord nog op de vraag van Pluimje nog op mijn vraag.
Is de bedoeling van On-topic te blijven en niet Off-topic

Dus graag met welke applicatie(s) druk je dan af?
En hebben alle applicaties dan hetzelfde probleem?

correctie Pluimpje moet De Vogeltjes zijn

Laatst bewerkt:
Je instellingen op de pc/laptop waarven je afdrukt staan dus verkeerd.

Je hebt een optie voor Opstrijkpatronen af te drukken.
Dat is dus in spiegelschrift, zet deze optie uit en het is opgelost.

Handleiding pagina 33
Kan je hier vinden

Je instellingen op de pc/laptop waarven je afdrukt staan dus verkeerd.

Je hebt een optie voor Opstrijkpatronen af te drukken.
Dat is dus in spiegelschrift, zet deze optie uit en het is opgelost.

Handleiding pagina 33
Kan je hier vinden

Optie van spiegelbeeld staat al uitgeschakeld.
Ook geprobeerd om dat te inschakelen en geprint al blijft het probleem zelfde.

Je moet kijken dat op de standaard printer die geinstalleerd is op de computer waar fysiek de printer aanhangt die optie uitstaat.
En dan ook op de printer die gebruik maakt van de andere computer.

Je moet op beide kijken computerskijken, en ook opletten dat bv de printer driver niet 2 maal geinstalleerd is (dan zie je de printer dus ook 2 maal bij de printers staan)

Kan zijn dat je de printer installeerd deze standaard hebt gezet.
Dan nogmaals installeerd (kopij van) die staat niet standaard maar is bijvoorbeeld de printserver voor het netwerk. Dan moet je daar de instellingen wijzigen.

Maar het is duidelijk dat het een functie is van de printerdriver en niet een programma dat het beeld spiegelt. Dus ergens staat de insteling toch verkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan