HP Deskjet 5940

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cathy_85

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Computer leek aan het woord, beware :o

We hebben dit weekend een nieuwe computer gekocht, compleet met nieuw scherm, printer, etc etc. Ik heb onder Windows XP verschillende accounts aangemaakt voor mezelf, mijn ouders en broer.

Ik heb de printer geïnstalleerd en alles werkte blijkbaar perfect. Tot...mijn moeder iets wou afprinten van het internet, een of andere website, en het niet ging. In plaats van te printen komt er een scherm van 'opslaan als' op de proppen en wat je dan ook doet, je krijgt het niet geprint.

Als je vanuit Word een gewoon document wil printen werkt het wel en op mijn profiel werkt alles. Zélfs het printen van een internetpagina. Ik heb al eens gekeken naar de instellingen en eigenschappen van de printer, maar wordt er eerlijk gezegd niet veel wijzer van.

Misschien kan iemand helpen? :)

via de account van je moeder moet je naar configuratiescherm-->printers.

daar moet je op de desbetreffende printer een rechtermuisklik geven, en op ''als standaard instellen'' klikken. das alles

via de account van je moeder moet je naar configuratiescherm-->printers.

daar moet je op de desbetreffende printer een rechtermuisklik geven, en op ''als standaard instellen'' klikken. das alles

Ja, dat had ik al gedaan. :p Hij staat als standaard printer ingesteld, aangezien hij documenten vanuit Word en Excel en zo wel print...

Hmmm.....welke webbrowser gebruik je? (op je moeders account dan....)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan