HP DeskJet 710C driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martha Posthumus

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Hallo, ik zoek me het lazerus naar een driver voor mijn HP DeskJet 710C Series Printer, heb net Windows 2000.
Heb al een poosje gezocht maar helaas, wie kan me helpen?

Groetjes Martha

Deze heb ik al gedownload, doe ik dan iets verkeerd met het installeren misschien?
Via de hardware installatie whizard pakt ie hem niet. Moet ik er dan maar gewoon op klikken?

Het is een fotoprogramma, HP Image zone express.
Volgens mij geen driver voor de printer.

Ja daar heb ik al gezocht en er staat onderaan:

Als het gezochte niet vermeld staat, betekent dit dat de software of driver niet van het Web kan worden gedownload in deze taal.

Dus kan ik nu niet met mijn printer printen met W2000?

volgensmij is mijn progje wel driver (ik bedoel OOK) er zit inderdaad ook zooi bij, maar die kan je maybe later weer verwijderen:)

Geplaatst door Martha Posthumus
Ja daar heb ik al gezocht en er staat onderaan:

Als het gezochte niet vermeld staat, betekent dit dat de software of driver niet van het Web kan worden gedownload in deze taal.

Dus kan ik nu niet met mijn printer printen met W2000?

Maar de driver voor win2000 staan er toch bij ! Klik op win 2000 en dan download je toch die drivers.

Heb ik gedaan, het is een fotoprogramma en kan er geen drivers bij vinden voor mijn printer

Als dit gedownload is,dubbelklik dan op op SETUP.exe. Dit installeert je driver + de nodige software.

Dat heb ik gedaan vanzwam, maar ik krijg de printer niet aan het printen.
Het lukt me nu niet om die HP Image Zone Express te verwijderen.
Wat een gedoe, kijk morgen wel weer verder.
Bedankt jongens voor de hulp, jullie horen morgen
wel weer van me.

Groetjes martha

Hallo, ik zoek me het lazerus
Hallo, dat heb ik ook even gedaan. :D
Je kunt nergens een driver voor die printer downloaden, omdat die driver al in Windows 2000 zit. :)
Klik. Het probleem dat daar beschreven staat is niet zo van belang - het gaat om de tabel van printers en de tekst in de toelichting: "...and the second column shows the equivalent Microsoft printer driver name as it appears in the Add Printer wizard."

Ga dus gewoon naar Configuratiescherm > Printers. Klik op Printer toevoegen en volg de aanwijzingen van de wizard.

Guus.

Laatst bewerkt:
Verdorie, dat ik daar niet aan gedacht heb. Dit gebeurt de laatste jaren al wel eens meer.:o

Ja jongens dat was de oplossing en niet vergeten om het vinkje weg te halen bij: automatisch plu en play etc.
Bedankt hoor voor jullie tijd en moeite om me te helpen.

Groetjes martha

Alsjeblieft (en HP is ook slecht... er stond bij die download die ik gaf (op de HP-site) dat het Drivers waren!!!):)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan